Nii ilusat ilma ei saa raisku lasta ehk siis minu neljapäev

Minu neljapäev

Appii kui hea päev see neljapäev mul täna ikka oli.
Hommik algas kohe nii hästi, ma ei tea väga väga sweet hommik oli täna kuidagi.
Päike paistis ja hullult soe.
Sai hommikul multikaid vaadatud, siis sai last kiusatud ja siis sai ka tee hommikul ära joodud.
Kell alati liigub kuidagi nii kiiresti, kui mul on vaja kuskile minna. 
Ootamatult sai kell üks ja oli aeg minna linna ja auto ära viia jälle, kuna ülevaatuselt on vaja läbi saada, aga kuidas sa saad kui auto pekkis.
Viisin auto kaheks linna ja ise pidin jalutama umbes neli kilomeetrit, et vanemad mind peale võtaks. Loomulikult oli akut mingi 30 protsenti.
Vahepeal sai ka poest läbi käidud, ostsin protsi ja kanasalati #tervislik
Siis jõudsin antud sihtkohta ja pidin vanemaid ootama 10 minutit, aga mul sai aku tühjaks selle aja sees.
Oh deem kui palju pilte mul teile täna jagada on.
Okei aku akuks eksole, hakkas siis igav ja pingi peale ka ei saanud istuda, kuna pink oli JUST värvitud.
Okei seisin siis.
Vanemad tulid ja viisid koju, aga kuna ilm oli no niiii suurepärane, et ma otsustasin, et teeks disci. Mõeldud tehtud.
Panin spordiriided selga, kaamera kaasa ja pelama.
No ma ei jõua ennast täna ära kiita, aga mul läks rajal mega hästi.
Ainult paari korvi juures sain +1, teised kõik ilusti par 3 või neli.
Isegi mingid mehed plaksutasid, et ou kui tubli pmst.
Sain mängitud ja siis tegin kiired teetiirud.
Armastan tee joomist kõige rohkem ja lihtsalt aega iseendale, midagi paremat polegi vist olemas.
Päike hakkas ka vaikselt madalamale minema, mida ma ju tegelikult ka ootasin.
Randa minek, mõeldud tehtud.
*
Rannas oli ilus, väga rahulik ja noh chill.
Hea, et ma kaamera endaga võtsin, sest ma olen piltidega enam kui rahul.
Hea oli nautida ja üksi olla, samas oleks võinud olla ka kellegiga koos :) 
Kuna tahtsin hullult shoppama minna, siis pildistasin ära ja läksin shoppama.
Ma olen ostudega nii rahul, et mul oli suurepärane tuju selle pärast isegi.
Ostsin endale beebiroosad lühikesed püksid, suve number 1 hitt on see mul nüüd.
Tegelikult läksin ma poodi ikkagi sellepärast, et leida endale mingi ilus pluus.
Haha kus sa sellega.
Tahtsin teksad ka osta, aga polnud minu numbrit ja minu õige number on mulle hetkel suur
Okei teksad jäid ostmata.
Aga oh well, jõudsin hm'i ja sealt tulin ma tagasi maailma kõige lahedamate saabastega.
Ma olin alguses nii kahe vahel kas osta või mitte, aga siis öeldi mulle, et osta.
Ma ei kahetse kunagi nende saabaste ostmist.
Rip raha aga need saapad olid seda väärt :) 
Pildid tulevad nädalavahetusel :) 
Ja siis käisin kaubamajakas ja ostsin endale veel nipet näpet ja oi tänaste ostudega ma olen enam kui rahul.
Tänaste piltidega ma olen ka rahul.
Täna ma olen rahul kõigega.
Sai kaubamajakas käidud siis käisin korra Paikusel ja siis sõitsin tagasi linna, kuna oli vaja paar asja ära ajada.
Koju jõudsin ma lõpuks kell 21.30 kuna käisin bro'ga mäkis ja siis nüüd ma siin istun ja kirjutan seda postitust.
Pole isegi pilte veel läbi vaadanud.
Aga igatahes mul on homme kool ja uued tunnid jälle, põnev põnev :) 
Aga uus postitus juba pühapäev.
Ps täna on see juba teine blogi postitus ja võtan osa ka selle aastasest blogiauhindade jagamisest, kuna parim sõbranna on kallis mulle ka! 
Baiiiiiiiii

Miskipärast ma armusin sellesse pilti. See sobib kuidagi nii hästi siia.


 Üle pika aja sai mängimas käidud ka discgolfi ja noh hops hops. Rajal läks nii hästi, et nüüd hakkangi käima.
Ootan juba seda, et saaks terveks siis saaks minna jooksma.
See aasta kohtab mind ka igasugustel jooksuvõistustel, niiet jep ma tagasi vormis :) 

 Ma ausalt ei mäleta selle boosti nime, aga see oli midagi green garriben akki, igatahes ELU. Pärnu boostis on tal seal keskel rohelise selle seas. See oli mu esimene kord kui ma jõin boosti ja see on lemmik, nüüd insta koguaeg joon vist boost :DD
Soovitan, selline ilus roheline ja megaaa heaa ja täiega tervislik
Haha, andsin Krisile ka proovida ja siis temale üldse ei meeldinud aga ma ei teagi, mis talle ei meeldinud. Igatahes maitsest on tunda tugevat banaani. Võimalik, et Krisile ei meeldinud banaan :DD

 Telefoniga tehtud. Iphone 6plus toodab
 See pilt samuti telefoniga, aga ülejäänud pildid on Canon Eos 600D
Vot nii õnnelik olin mina ilma üle.
Kõigil kellel on snapchat siis lisaiouh, ootan teid oma snappi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused