Lemmikud inimesed aastal 2017, part vol 1, MOTOHOOAJA AVAMINE 2017

Kas ka sina oled siin? 

Tere, kätte on jõudnud mõnus mai kuu.
Tagasivise natuke kaugemale, ehk siis viskame ennast tagasi aprilli.
Mis juhtus aprillis, see ilmselt tahab jääda aprilli.
Aprilli naljad juhtusid aprillis. Ehk siis ausalt see kuu oli täis nalju, mis ausalt isegi endal võtsid pisara silma.
Ma ütlesin juba eelmises postituses, et ärge kunagi tehke nalja tõsiste asjade üle kuna need võivad täide minna.
Pange korra pea tööle, mille üle võivad kaks 20 aastast nalja teha.
Need kõik asjad ausalt juhtusid ja kohe peale välja ütlemist, kas päev hiljem või sama päeva õhtul.
Kuna 30 aprill oli päev, kus võis teha uuesti aprilli nalju, siis ka Kris tegi oma vanematele nalja, kolm korda võite pakkuda siis mis nalja.
Okei liigume naljade juurest edasi, aprill lõppes minujaoks väga ootamatult, kuna tekkis mingi mega arusaamatu tüli, millest ma eelmises postituses rääkisin ja nüüd võtan otsad kokku.
Kes siis ei tea, eelmises postituses(Loe siit, eelviimast lõiku, suht lõpus) ma mainisin ühte asja võinoh väga rumalat juhtumit.
Igatahes ma küsisin seal lõpus kolm küsimust, millele imekombel väga paljud inimesed vastasid ja siin on siis järeldus.
Ma loodan, et mu sõbranna seda loeb, ta ei pea küll siiani aru saama sellest, et kes käitus valesti, aga ta võiks oma silmad vähemalt avada ja lihtsalt aru saada.
Järeldus on siis selline:
Inimesed vastasid, et minul ja Krisil oli õigus. Antud olukorras ei oleks teine osapool tohtinud nii kaela hüpata teisele inimesele, kõik kes vastasid olid vanemad kui 18 ja nad ütlesid, et nad oleksid täiesti ükskõikseks jäänud ja antud olukorda ignoreerinud. Samuti öeldi mulle ka seda, et jah arusaadav, et sind ei kuulata, et tavaliselt sellises vanuses ja noored ja armunud inimesed ei kuulagi mida on teistel öelda. 
*
Sellega on see teema minu poolt lukus ja rohkem ma seda ei aruta ja rohkem ma sellest ei räägi.
Paneme aprilli lukku ja alustame sellest, et ma maini paar nime teile ja paar kaudset kirjeldust inimestest, kes vajavad mainimist, kuna nendeta ei saaks.
*
Alustame väiksematest enne, kuna nad on nummimad.
Esimeseks ma mainin ära teile oma kaks last. Diandra ja Mirjam.
Nagu reaalselt ma ei valetaks, kui ma ütleks, et nad kas on mu lapsed või siis mulle kaks väikest õde. Ilma nende probleemideta, mis nemad mulle jagavad, ma ei oskaks ausalt oma elu elada.
Nende probleemid on sellised, mis olid ka mul olemas kui ma olin nende vanuses. Ausalt mul oli ka nt palju kuttide probleeme, mul oli valida nii palju kutte ja ma meeldisin nii paljudele ja siis ma ei osanud valida ja ikka tegin vale valiku jne. Noh pubeka probleemid ongi sellised.
Mirjam on selline omaette raevukas ja üsna üsna sõjakas vend. No temaga kui lähed tülli, siis ikka lähed korralikult. Teda on väga kerge muide vihale ajada ja talle paljud asjad käivad närvidele ja paljud inimesed. Aga tegelikult on selle karmi neiu taga üks väga hooliv ja südamlik plikatirts. Ta on nii lõbus ja talle meeldib teha väga palju naljakaid asju, talle meeldib olla see, kes ta tegelikult on. Ta üritab küll käia kaasas selle moega, mis on moes aga temas on seda Mirjamit nii palju, et ta peegeldub isegi sealt tagant välja ilusana. Mirjam on neiu, keda paljud tahaksid endale sõbrannaks ja just selliseks, nagu tema mulle on. Kuigi jah ta mulle on kui õde ja ma olen tal alati olemas, isegi siis kui ma olen 50. Kurat ikka olen olemas ja kui vaja siis saadan ka raha ja hoian ta lapsi.
Niiet, kes ausalt tahab ausalt endale sõbrannat, kes naerab väga palju, kes on väga armas ja sõbralik siis Mirjam on teile. Okei ma ei jaga teda.
Diandra, no kui ma ütleks, et temast ei ole mõtet rääkida, kuna kõik nii või naa teavad milline ta on siis ma ei valetaks ju ometi.
Tegelikult me mõtlesime Krisiga talle uue nime, kõndiv nälg.
24/7 aga ta on max näljane ja mina olen talle kui elav külmkapp. Lisa tee võikusid, too süüa. Kell kolm kirjutab ta mulle: Sul pelmeene pole kodus v? 
Ta on kirjutanud ka Krisile, et kas tal süüa pole.
Aga mis teha, linnupoja vajab sööki ja siis tuleb talle seda ju viia. Lapsed tahavad süüa ju.
Ei tegelikult jah ma lihtsalt tahtsin ta nime siin ära mainida, sest ometigi ma ei saa temast ju juttu teha, muidu äkki hull pöörab täitsa ära.
*
Mu parimast sõbrannast ma ei hakka rääkida, sest ma ei usu, et ta tahab, et ma teda mainiks ära, et ehk tuleb mul sellest ka probleeme ja keegi võib seda teksti väga valesti võtta. Igatahes ma tahan seda öelda, et mul siiani on imeliselt lahe parim sõbranna, mis sest, et me enam ei suhtle aga siiski mul on siiani mega tuus parim sõbranna, kes on megalt healthy ja väga sportlik. Ma oleks ka sportlik, aga terve aasta eemal jooksmisest(terviseprobleemid). Mu parim sõbranna on ka väga ilus ja ülimalt armas inimene. Aitäh, et oled mul olemas olnud!
*
Kui edasi liikuda, siis ma tahaks siin vahepeal mainida ära Bruno. Mis sest, et ta isegi ilmselt ei loe mu blogi aga kuna ta on aastast mine pekki, siis Brunot ma igatsen hullult aga suvel ma satun megalt sinna kus ta elab ja ilmselt mais ka, niiet kõik on tsill. Ülimalt tuus inimene ja ma sooviks, et kõigil oleks selline inimene nagu minu elus on tema.
*
Ma mainin ära oma kaks parimat sõpra ka, eks nad ise teavad kas nad tunnevad ennast ära või mitte.
Mõlemad on mulle väga kallid ja ma pean neist lugu, nad aitavad mind alati. Vähemalt see, kes elab mulle lähemal, on nagu isegi mu vend, lihtsalt ta alati on mul olemas ja hädaolukorras me oleme üksteisel olemas. Samuti on ka teise parima sõbraga. Love u guys.
*
Mainiks ära ka inimesed, kes on minuga uuesti suhtlema hakanud. Aitäh, et olete mul tagasi tulnud ja minuga suhelnud, mis sest, et mul vahest ei ole aega, et teile vastata või ma olen tihti autoroolis, ma siiski loovin teid sõbrad.
Aitäh ka neile, kes on minuga väljas käinud. 
*
Samuti tahaks mainida ära kaksikvennad, võinoh ühe neist, kellega ma vahepeal suhtlen või kes mulle nii öelda puid alla laob. Tänks, et oled olemas ja mulle puid alla laod.
*
Üks inimene on veel vaja mainida. Kas teie elus on ka olemas selline inimene, kes on alati isegi siis kui olukord on morn, ta ikka muudab selle naljaks. Samuti kui sa tahad poes käia normaalselt, siis ta ikka peab tegema väga nilbeid nalju. Või siis selline inimene, kellele meeldib hullult palju kiusata sind. Igatahes kui teie elus pole sellist tobukest, siis ma soovitan otsida endale ühe sellise, kuna teie elu muutub kohe sekundist mega lahedaks. Ta on mu parim sõber samuti, ta on mul olemas kui ma teda vajan ja kui tema mind vajab. Samuti aitab mind kui oskab ja toetab, nagu parimad sõbrad olema peaksidki. Tema on oma rollist väga hästi aru saanud! Aga kas ta ka lugedes saab aru, et ma teda mainisin. Vaevalt kuna ta ei ole nii tark, kui ma arvasin, et ta on.
Okei okei, loovin sind ka niglet.
*
Okei kui ma olen teile vahepeal kirjutanud oma sõpradest, või inimestest kes on saanud mu lemmikuteks siis ma tahaks siia vahepeal ühe asja kirjutada. Ma nüüd soovitan midagi vallalistele inimestele. 100% on kõikide peal toiminud, kellele ma olen seda soovitanud.
Esiteks olge teie ise ja kuttidega olles, ole julge!
Ausalt paljud kutid austavad seda, et neiud on julged ja näitavad seda ka välja.
Ja samuti, kui sa ei tea kuidas endale otsida kutti või kui sa ei tea kust otsida, siis ma soovitan 100protsendiliselt Tinderit.
Ausalt mu sõbranna leidis endale sealt nii kiirelt mehe ja siis ta soovitas järgmisele neiule ja see leidis. No see on nii naljakas, aga see päriselt toimib. Samuti mu üks hetkene sõbranna, kellega just panime pidu, see leidis endale sealt kuti ja ta on megalt õnnelik.
No mis saaks olla parem, aga meestele ma tunnen küll kaasa. Niipalju kui ma olen saanud näha seda tinderit meeste vaatest, siis okei mõned neiud on tõesti no väga õudsed, haha, loodan, et ei solva kedagi aga jah. Sorry. Ma ise ennast ka ei pea väga ilusaks, niiet tere.
*
Ma nüüd tahaks selle postituse ära lõpetada. Aga tahan veel öelda nii palju.
Minu jutt ei ole kuld, minu jutt ei pruugi olla tõsi.
Blogi nimi on naiivitarinurk, mis tähendab, et ise tead, kas usud ja räägid kuulujutte või siis ei usu ja liigud edasi ja paned postituse kinni,
Ma osalen ka see aasta Eesti Blogiauhindade loosimises ja kuna kõik hullult reklaamivad enda blogisid, mis on selge kuna kõik tavad võita, siis kes iganes sa oled ja kui sul on aega, siis võid ju otsida üles minu blogi uustulnukate alt ja mulle panna selle hääle, ma ise pole see aasta kellegi poolt veel hääletanud ja ilmselt ei kavatse ka, sest ma ei usu, et ma isegi kohale lähen. Plaan on minna, aga vaatab kas plaanid ka lubavad.
http://eba.marimell.eu/ see on link, kus sa saad hääletada. Aasta uustulnuka all on minu naiivitarinurk olemas, niiet otsi ja kui aega saad pane hääl, aga ausalt sa ei pea seda tegema, kuna ma ei oota mingit kohta ega midagi.
*
Ps ootan enda kaamera ette julget noort neiut/naist või siis noormeest. Samuti ootan endaga pildistama ühte ideed, kus ma vajan paariliseks neiut, niiet kui sa oled väga julge neiu, siis kirjuta mulle ja ma räägin sulle ideest, kui see sulle sobib siis ma tulen sulle suvel järgi ja me teeme selle ära.
*
Mai kuu just algas ja ma juba olen põnevil selle kuu osas, palju üritusi, sünnipäevasid ja asju. Uhhh mulle meeldib suvi, armastan merd, päikest ja mehi!*
*
Täna(6.05.2017) oli Pärnus Motohooaja avamine 2017, olin kohal. Snapchatist(lisaiouh) on näha videosid ja samuti ka tegin paar klõpsu, aga ausalt täna pole viitsimist neid töödelda, sorry. Ilm oli megaa!! 20kraadi jeeeeee!!! Kas kui minna päevitama, siis tõesti päike võtab? 
*
Vabandan sõprade ees, kellest panen siia kohe natuke kahtlaseid pilte, aga te ei pane pahaks, ma tean! :P
*peace out*

Küsimus suurele ringile, kas suvel hakkan tegema oma trippidest vloge või ei? 
Kaamerana kasutan piltide tegemisel Canon Eos 600d, kõik pildid siiani enda tehtud.
Add caption






Ausalt see polnud norm hetk, kui me selle pojaga leidsime! Sorry aga kes oli see armukade naine, kes kasutas nukku, et enda viha välja elada? 

Iphone 6plus kaameraks, õhtupoole kui ilm oli juba pilve tõmmanud.

Kui te mind tahate õppima tundma, siis kirjutage sellele vennale ja see vend ütleb teile täpselt milline ma olen.
Mälestusi täis on atmosfäär.
Love u!

Kui keegi otsib endale mega lahedat ja naljakat sõbrannat, siis Mirjam on olemas!
Love u, my lil sis!

Kõndiv nälg isiklikult oma elava külmkapiga.

Üks väga lemmik tips, kellega saab megalt nalja ja veel tuusamalt saab temaga pidu panna!
Loooooooove

Mees teab ise, et ma teda mainiks igal pool.
Love u!

Ma tegelikult ei tahtnud, et see pilt tuleks internetti, aga sorry ma lihtsalt pean teiega seda hetke jagama. Ilmselt pildilt on isegi näha, kui naljakas mul oli sellel hetkel. Love u! ;)
Sind ma ei pea kirjeldama, sest sa tead ise ka, kui totakas sa oled!

The best! Need kõik mälestused mis meil on! Love u!

"Sa oled kainena väga armas" 

Ema ja poeg! 







Kommentaarid

  1. Minu nimi on Lilian N. See on väga rõõmus päev minu elus, kuna Dr.saguru on mulle osutanud abi, aidates mul oma endist abikaasat oma võlu- ja armastusloitsuga tagasi saada. Ma olin abielus 6 aastat ja see oli nii kohutav, sest mu mees tõesti pettis mind ja otsis lahutust, kuid kui ma leidsin Internetis Dr.saguru meili selle kohta, kuidas ta on aidanud nii paljudel inimestel endist naist tagasi saada. ja aidata suhteid parandada.ja muuta inimesed oma suhtes õnnelikuks. selgitasin talle oma olukorda ja otsisin siis tema abi, kuid minu üllatuseks ütles ta mulle, et aitab mind minu juhtumiga ja siin ma nüüd tähistan, sest mu mees on lõplikult muutunud. Ta tahab alati minu kõrval olla ja ei saa ilma minu kingituseta midagi teha. Ma tõesti naudin oma abielu, milline suurepärane pidu. Ma jätkan Internetis tunnistamist, sest Dr.saguru on tõeline loitsumees. KAS VAJAD ABI, SIIS VÕTKE KOHE ÜHENDUST ARSTI SAGURUGA EMILIIDI KASUTA: drsagurusolutions@gmail.com või WhatsApp +12098373537 Ta on ainus vastus teie probleemile ja paneb teid oma suhtes õnnelikuna tundma.
    1 ARMASTUSLOITS
    2 WIN EX TAGASI
    3 EMAKA VILJAD
    4 EDENDAMISE LOIITUS
    5 KAITSELOITS
    6 ÄRILOITS
    7 HEA TÖÖ LOIITUS
    8 LOOSILOITS ja KOHTUJUHTU LOITS.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused