appi Lisa, kus oled?

Mina siin vist.

Wow, sellest on palju möödas kui ma korralikult selle lehe avasin ja siia ennast kinni liimisin.
Igatahes jutt on väga lihtne. Kui te täna küsiks kuidas mul läheb, siis ma ütleks teile, et ma võitlen ja ronin kõrgustesse, et saada elu korda. Ma vaikselt tegin algust, kaua ma ikka olen selle tumeda poole peal ja küsin koguaeg küpsist või siis pakun küpsist.
Kes sai naljast aru, siis kirjuta mulle messengeri või snappi, kust iganes sa mu kätte saad.

Põhjus, miks ma siia ei ole jõudnud, on see, et ma pole tahtnud.
Ma olen olnud nii kinni asjades, mida ma oleks pidanud ammu juba tunnistama ja tooma avalikuks, et nii või naa läheb nii.
Mäletan ka vist, et ütlesin kellegile, et vaata nii läheb. Haha, tere läkski ju
Kui tunned end ära siis anna märku.

Samas ma olen töönarkomaan, ma vist juba mainisin seda korra siin. See on ka põhjus, miks ma pole jõudnud.
 Ma teen ainult tööd. Aga ei lähme jutu juurde

Just üks päev arutasin oma parima sõbrannaga(Anett), et tahaks vlogida. Aga mida meil oleks vlogida, me mõlemad käime ainult tööl ja elame seda igavat täiskasvanu elu. Arved ja raha pole ja tüüpiline nutt ja hala. No nii karm ei ole, aga kujundlikult
Sama on ka blogimisega, see lihtsalt jääb kõrvale kuna töö on tähtsam.
No minu enda jaoks on tervis, töö, sõbrad ja siis oma elu ja vaba aeg. Sõbrad on minujaoks kuld. Hoian nagu sitta pilpa peal, lööd noa selga aga ikka suhtlen. Miks Lisa? 
Seda küsin endalt loomulikult koguaeg, ei ole jõudnud vastuseni

Okei mul kadus mõte korra ära, vasta veel messengeris Oskarile. Kui te ei tea, kes on Oskar siis sorry aga sa ei saa teada, kes on Oskar. Mul neid kaks, kui tundsid ennast pärast hiljemalt ära siis kirjuta mulle.
Nii keskendun. 
Aa Anett andis mulle suurepärase idee ka, mida ja kuhu õppima tulla. Ikka tallinnasse. No süda on tallinnas ikkagi ju. Jah tahan kas ärindust minna õppima või meediat nt või turundust. Mida iganes, selles äkki löön läbi ja minust saab see pliiatsseeliku kandja, see seksikas naine. Mustad kontsad ja musta raamiga prillid, valge pluus. Saate aru küll, no alati tahtnud seda stiili kanda. See classy naine.
Aga jaa paraku antud hetkel töö röövib palju aega. Mul nagu peaks olema puhkus aga ma lubasin ennast Lottemaale tööle.
Aa seoses Lottemaaga, no ausalt teine perekond mulle. Kui tahad kunagi lahedaid sõpru ja seltskonda siis tule Lottemaale tööle. Soovitan
Või tule niisama Lottemaale.

Okei jätame töö jutud.  Olen viimasel ajal rohkem keskendunud oma sõpradele ja nendega väljas käinud. Ausalt tunnistan teile, et mul on lahedad sõbrad ja inimesed mu ümber. Teie kõik olete teinud mind selliseks, nagu ma olen. Elav ja julge. Aitäh teile!
Aga jaa ma olen hakanud väärtustama seda enda jaoks rohkem. Ja samuti ka oma vanemaid, ma tahan nende jaoks koguaeg olemas olla, aga kuidagi see aasta eriti. Võimalik, et sellepärast, et mul mingi ülemineku periood. Haha Lisa sa kasutasid nii palju sõna "et" ja mis üleminekuperiood. Lõpeta

Viimasel ajal mis ma olen teinud? ainult käinudki väljas ja vähem hakanud autot kasutama ja rohkem liiklen jala ja bussiga. Jah võtsin julguse kokku ja astusin bussi pisikutele vastu.
Nali.
Aga jaa, issake ma tahan teile ausalt öelda, et mul läheb paremini kui enne. Võimalik, et ma olen hakanud rohkem ka tegelema iseenda tervisega ja sellega, mis on mulle oluline ja keda ma tegelikult tahan enda kõrvale.
Sorry aga muinasjutt on läbi, vabandust kõik sõbrad, kes te nägite seda. Sorry sina, kes seda loed. Sorry anna andeks, aga ärge tulge mulle ütlema, et te ei teadnud seda.
Ma armastan teid kõiki siiani edasi, aga mõned teist ma jätan selja taha. MA ei ÜTLE, et ma ei vaja sind, aga ma vajan muutusi.
Ma ausalt armastan ka sind edasi, südamega, aga liigume edasi.
Jaa see kõlab hetkel nii nagu keegi hakkaks surema. Ei halloo, kõik elus ja terved.
Lõpuks tuleb kätte see aeg, kus ma eemaldun internetist totaalselt ja ma jätan enamused teist maha. Sorry aga teil on mu number ja kui ei ole siis küsi ja ma annan. Helista mulle ja küsi kuidas mul päriselt läheb, mitte ära tee mulle netis ilusat juttu aga kui ennast purju jood, siis ma olen halb ja vastik ja sa ei taha mind enam teada.
Sorry kui ma olen sulle korvi andnud, ausalt sorry aga ega ma meelega. Ma heameelega!

Gosh jälle ma karjun teie peale, andesta mulle mu patud.

Räägime natuke jaanipäevast, jaanipäev möödus mul hästi. Esimene päev vähemalt. Käisime Mirjamiga maal jaanituld nautimas. Külasimman ei saa ju puududa ja teine päev käisin vallikäärus nautimas. See polnud päris see jaanipäev, mis oleks võinud olla aga ta oli hea.
Järgmine päev sõpradel oli pohmakas aga mina olin kaine ja mis pohmakast te räägite.

Aa räägime siis natuke lähiplaanidest ka. Nagu aru saite, siis mul tulemas puhkus. Ma olen paar päeva nädala sees vaba ka muidugi puhkuse ajal ja 20 ja 21 olen ma tallinnas oma mega cute pidutsejast sõbrannaga, kinda ta on best mul. Mõtlesime, et võtame aja maha ja võtame enda jaoks selle aja, et naudime oma noorust. Muidu mõlemad ju tööl koguaeg.

Aaa kui tahate endale lahedat sõpra ellu, siis Oskar on selleks õige. Nagu päriselt täiega vinge inimene. Kui tahate ta numbrit, siis mul pole kahjuks seda VEEL. Aga jaa muidu jah, küsige kontakti. Aga paraku ta naisi ei otsi, tal naine olemas.

Aa PS!!!!!!!!!!!
täna ma sain alles aru, milline on minu vaatenurk maailmas, Aitäh sulle!
Kui end ära tundsid, kirjuta mulle




Igatahes ma tõmban otsad kokku
Lisa lõpetab.
Ole ilus ja naudi suve ja helista. Saame kokku





Kommentaarid

  1. Tere, kõik, olen Chloe Raymond Florida Palm Harborist 34682. Olen väga põnevil, et USA naaseb sellele suurepärasele foorumile, et tunnistada hr Eli abi. Vajasin hädasti teistes riikides laenu, et hoida ära võlgadest ja rahalistest võlakirjadest, mille mu endine abikaasa mulle seadis. See oli tõesti halb, et mul oli vaja abi saada sõpradelt, perekonnalt ja isegi pangast, kuid ühelt poolt said nad mind aidata, kuna minu krediidiskoor oli tõesti halb. Sirvisin arvutit ja nägin, kuidas inimestelt hr Elijah laenu aitas, ning otsustasin temaga ühendust võtta aadressil email_ loancreditinstitutions@gmail.com, seejärel sain neilt e-kirja sõnumi ja tegin kõik, mida küsisin. Minu suurimaks üllatuseks deponeerisid nad minu kontole minu taotletud 60 000 dollari suuruse laenu ja nüüd olen nii õnnelik, et maksin oma võla ära, olen ka enda ja oma pere eest hoolitsemisega alustanud jääksummaga äri. Kui vajate laenu, võtke ühendust kõigi aegade parima laenuandja hr Elijahiga tema e-posti aadressil (loancreditinstitutions@gmail.com) või (Loancreditinstitutions@protonmail.com)

    VastaKustuta
  2. Tere, kõik, olen Chloe Raymond Florida Palm Harborist 34682. Olen väga põnevil, et USA naaseb sellele suurepärasele foorumile, et tunnistada hr Eli abi. Vajasin hädasti teistes riikides laenu, et hoida ära võlgadest ja rahalistest võlakirjadest, mille mu endine abikaasa mulle seadis. See oli tõesti halb, et mul oli vaja abi saada sõpradelt, perekonnalt ja isegi pangast, kuid ühelt poolt said nad mind aidata, kuna minu krediidiskoor oli tõesti halb. Sirvisin arvutit ja nägin, kuidas inimestelt hr Elijah laenu aitas, ning otsustasin temaga ühendust võtta aadressil email_ loancreditinstitutions@gmail.com, seejärel sain neilt e-kirja sõnumi ja tegin kõik, mida küsisin. Minu suurimaks üllatuseks deponeerisid nad minu kontole minu taotletud 60 000 dollari suuruse laenu ja nüüd olen nii õnnelik, et maksin oma võla ära, olen ka enda ja oma pere eest hoolitsemisega alustanud jääksummaga äri. Kui vajate laenu, võtke ühendust kõigi aegade parima laenuandja hr Elijahiga tema e-posti aadressil (loancreditinstitutions@gmail.com) või (Loancreditinstitutions@protonmail.com)

    VastaKustuta
  3. Minu nimi on Lilian N. See on minu elu väga rõõmus päev tänu Drsaguru mulle antavale abile, aidates mul oma endise mehe maagia ja armastuse loitsuga tagasi saada. Ma olin abielus 6 aastat ja see oli nii kohutav, sest mu mees pettis mind tõesti ja otsis lahutust, kuid kui ma leidsin internetis Dr.saguru e-kirja, kuidas ta on aidanud nii paljudel inimestel end tagasi saada ja aitavad suhteid korda saata. ja muudavad inimesed oma suhetes õnnelikuks. Selgitasin talle oma olukorda ja otsisin siis tema abi, kuid minu üllatuseks ütles ta mulle, et aitab mind minu juhtumiga ja siin ma nüüd tähistan, sest mu abikaasa on täiesti lõplikult muutunud. Ta tahab alati olla minu poolt ega saa ilma minu praeguseta midagi g teha. Mulle meeldib väga oma abielu, kui tore pidu. Tunnistan Internetis edasi, sest Dr.saguru on tõeline õigekirjavalaja. KAS VAJATE AITA, VÕTKE NÜÜD KORRAL Pöörduda DOKTOR SAGURU KOHE EMAILI JÄRGI: drsagurusolutions@gmail.com või WhatsApp +2349037545183 Ta on ainus vastus teie probleemile ja muudab teie suhte õnnelikuks. ja ka tema täiuslik aastal
    1 ARMASTUS LÕIGE
    2 VÕIDA EX TAGASI
    3 NAISE PUUVILJAD
    4 EDUTAMISLÕIK
    5 KAITSEJÕU
    6 ÄRILÕIK
    7 HEA TÖÖLÕÕG
    8 LOTERI LÕIGE JA KOHTU JUURDLUS.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused