imedeaeg

Kes oleks võinud arvata? 
Tere
Ma ei tea kust alustada, nagu ausalt.
Rääkida samas ei ole midagi aga samas on megalt.
Ma vist kirjutasin kolm nädalat tagasi niiet juhtunud on selle aja jooksul kõike.
Hetkel ma lihtsalt näiteks sulan kodus, kuna eestisse on jõudnud suvi ja meil on kraadideks 30 plus ja kõik jumala timmis. Ei tegelikult on mul täna viimane puhkepäev ja siis ma peaks mõtlema hakkama töö peale. Ma ei taha üldse, tahaks terve suvi puhata. 
Samas ma sain ka aru, et ma tahan ennast veel rohkem harida ja järgmine sügis olen tagasi koolipinki nühkimas. Kunagi pole liiga hilja nagu öeldakse.
Või siis vahest ikka on.

Aa rääkides siis hiljaks jäämisest ja sellest, et elu jookseb. Siis vaatasin ükspäev oma to do listi, et "enne kui saan 30" ja mul niiii vähe asju veel teha. Aga enamus hõlmavad juba tulevikku ja perekonda ja ravi.
Enamus lollusi olen ma ära teinud. Aga ega ma neid väga palju ka pole teinud, või siiski? 
Aga jaa aeg minujaoks liigub natuke liiga kiirelt. Mõeldes sellele, et alles ma olin kahele titele tädi ja nüüd sündis veel kaks printsessi ja ma olen jälle üks suur tädi. Kuigi ma ei oska seda tädi rolli üldse, ma olen 21. Aga ei ma saan hakkama, ma vähemalt loodan. Tahaks neid kahte pisikest näha juba ja enda kaksikut.
Niipalju siis sellest aja liikumisest.

Täna nägin ka sõbranna pisikese nöbsu ära. No ausalt beebid on mega armsad, nad on niii pisikesed ja nene kätud on nii armsad ja ninnud. Issake kunagi ma arvasin, et ma ei taha lapsi aga nüüd vist ikka täiega tahan. Ma ise ka enam ei tea kas tahta kunagi endale oma beebisid või mitte. Ma arvan, et oleks ikka mõistlik, muidugi kui ma end kokku võtan.
Beebid on lahedad.

Mis ma siis veel teinud olen, ravinud olen ennast ja peol olen ka käinud.
Beach grindi külastasin ära, valgeranna festivali ja mingi jumala lambised peod tallinnas. Rohkem ei ole jõudnud pidutseda.
Ja ütlen ka ausalt rohkem ei taha.
Beach grind oli megalt kõva pidu, ausalt järgmine aasta teeme veeel ja veeel. Teine päev oli küll raske minna kuna muusika polnud see mida tahaks, aga läksin kohale ainult nublu pärast ja siis ikkagi kuulasin macky geeeeed väljas oma babega. Beach grindil mulle meeldis mu seltskond kõige rohkem. Osu, Karl ja Ave-ly nendega saab niiii hästi pidu panna. Kõige rajumad klubitajad. Aitäh teile musud! Love u all!

Valgeranna festivalil meeldis mulle Arop ja Viis miinust kõige rohkem. See oli megalt mõnus live. Kaasa sai täiega lauldud ja hääl sai ka ära karjutud.
Aga oli väga mõnus. Ja siis tallinnas oli ka armas, kui mu kallis sõbranna poleks ära kadunud hommikul linnapeal. Rets väsimus on küll aga ei ole hullu, homme kella kuueks jõuab tööle küll.
Aga jaa suvised trallitamised said tehtud, muidugi augustis on veel ees paar tralli aga saab ehk ka nendega hakkama.

Mis siis veel? 
Aega olen palju maha võtnud, uute inimestega tutvunud. Ausalt välja tulnud oma muredega. Elulisi otsuseid vastu võtnud.

Aa jaa õigus, mul oli ka klassikokkutulek. Nimelt sain kokku üks esmaspäev oma põhikooli klassikaaslastega. Naljakas kui ka mitte, aga me kõik oleme siiani sama nägu, me kõik oleme nii erinevad aga keegi meist pole muutunud väga palju. Enamus elavad tallinnas ja käivad tööl ja koolis. Niiet jah. Aga megalt hea oli neid kõiki armsakesi jälle näha ja oma kahte lemmik õpetajat. Pisar tuli ikka silmanurka ka ikkagi ära. Ei ole midagi nii kivist süda mul.

Millest ma veel teile räägin?
Aa kutid, jutt on lihtne. Kui te tahate oma ellu muutusi siis alustage endast. Istuge pingi peale pargis. Lülitage välja internet ja lihtsalt vaadake ringi. Mõelge oma peas selgeks kõik asjad, või küsimused. Vahet pole. Lihtsalt mõelge, mida te edasi teha tahate ja kellega. Siis võtke endale see aeg, millal neile öelda seda. Ärge kartke, et nad saavad haiget. See juhtub nii või naa aga nad vähemalt kuulevad tõde. Siis kui see tehtud, liikuge edasi. Ärge kulutage palju aega ühe probleemi peale. Tähtis on koguaeg mõelda positiivseid mõtteid, see viib elus nii palju edasi.
Trust me, ma võin ajada iba ja see tundub iilgelt läila jutt aga tegelt nii ka on. Minul toimis, tulin,tegin ja jään. Tee seda ka sina!

Varsti lõpeb kuu ära, see imeilus juuli, kus ma leidsin taas enda. Ma leidsin õnne ja juhtus palju imesid. Aitäh juulikuu, et olid nii vapustavalt ilus, täis pisaraid ja valu aga täis õnne ja armastust! Aitäh

Augusti plaanideks ei ole palju midagi, tulemas on üks sündmus aga selle ma panen kokku video kujul, niiet stay tuned ja stay fab, kuna Lisa hakkab s*tast saia tegema. 

Igatahes ma nüüd viskan pillid kotti, vahin aknast päikeseloojangut ja joon oma veiniklaasist morssi ja elu on lill.

Teie Lisa









aaa #pelmugäng



Kommentaarid

Populaarsed postitused