palju "jama" juttu ja avaldan sõprade snapchatis, apppii. Pluss keerasin postituse pekki

Jälle hakkab kätte jõudma uus nädal, appi kuidas ma üldse ei jõua selle tempoga liikuda ja tahaks aja maha võtta ja puhkusele minna.
Tegelikult terve mu nädal on olnud max meh ja ma ei tea, mis seda põhjustab.
but yea, võtame selle siis kokku.
http://xingzuo.114la.com/html/static/images/loading.gif

Põhimõtteliselt on mu aju hetkel nagu see gif.
Okei on olnud ülimalt raske nädal. Veetsin terve nädala isa ja tütre kvaliteetaega.'
Käisime söömas ja chillisime niisama, üli tuus taim. Pole ammu isaga midagi tuusa teinud.
Mu vanematel on tulemas sünnipäev. Jep samal päeval sündinud aga mingi viis/kuus aastat on vanuse vahet. Ma ka täpselt ei mäleta hetkel ja arvutada ka ei viitsi. Igatahes on mu kallil emal juubel.
Kuna mu vanematel on nagu hunnikus lapsi, siis nad vajavad puhkust. Mina olen see kõige suure pind nende tagumikus. Nii me siis mõtlesime(mina, Kris, vend) et saadame nad ära puhkama. Ma täiega loodan, et neile meeldib see. Pluss väike nali ka ikka sinna juurde. Käisin üks päev linnas niisama shoppamas ja ma leidsin mega lahedad šokolaadist suured medalid. Need näevad nii tuusad välja ja need ma riputan ka neile kaela. Nad väärivad magusalt tunnustamist, et nad on olnud nii head vanemad. Ausalt siiani kiidan ja jäängi kiitma, kuna kes ei kiidaks oma vanemaid. Nemad, kes on sind üles kasvatanud ja kes siiani sind toetavad. Nii armastan oma vanemaid.
Aitab vanemate jutust ja liigume edasi.
See nädal käisin ma linnas väga tihti. Okei see kõlab sellisena, nagu ma elan linnast mega kaugel aga ei. Kõigest kolm kilti, haha.
Aa pluss, nagu enamus ilmselt on märganud siis ma ei ole enam pikalt prille kandnud ja olen läinud läätse usku. Jeps enam väga ei taha jälle kanda läätseid kuna mu silmad lihtsalt ei kannata läätseid. Hetkesed läätsed, mis mul on, need pole isegi kuu aega vanad aga ikkagi ei suuda ma neid enam kanda. Nimel lugu siis järgmine, mul on juba üle kahe nädala kindlasti mõlemas silmas tunne nagu mul oleks midagi silmas, võtan läätsed silmast ja siis puhastan ära ja ei kanna, siis tunne kaob ära. Panen tagasi silma ja see tunne on tagasi. Käisin siis prillipoes ja valisin endale tuusad raamid välja.
Rõhutan sõna tuusad, sest minu jaoks on need väga tuusad, mul on väga savi isegi kui need mulle ei sobi. Kõik teised hakkasid kohe kisama, et ei miks valisid need ja miks ma ei valinud klassikalist raami. 

Seletan siis ära, sellepärast et ma olen 20 ja miks elada oma elu igavalt kui sa saad täiega rokkida ja raamidest välja tulla.
Enamus inimesi tahab, et ma püsiks raamides mille on nad ise mulle ümber pannud. Korra kui astun välja siis on suured probleemid ja et jumala eest ma tagasi raamidesse läheks.
Okei ma saan aru teist, et teile meeldib kui ma teen nii nagu on teile sobiv ja kui ma elan oma elu nii nagu teie seda näete. Jep sorry aga enamus inimesi, kes on mu elus tähtsal kohal elab mu elu, ma ei pane seda pahaks, ma ise lasen seda teil teha aga siiski ma tahan ka seda hingamis ruumi.
Nagu ka hetkel ma tunnen kuidas nagu enamus kas on mu õlgadel või loodavad minule, et kui nad tulevad oma probleemidega(mina ma meeleldi ka aitan lahendada või pakun oma lahendust) siis nagu nad tahavad kindlalt saada minult seda tuge. Mitte et ma ei aita teid ega midagi sellist, ei ei ei ei, lihtsalt pliis ärge liiga lootke ka minu peale. Teid on lahe aidata aga vahest on  mul ka neid muresid ja probleeme nii palju, et ma isegi tahaks abi aga ma paraku ei julge küsida.
Igatahes ma vabandan kõigi teie ees, kes te üritate mind hoida raamides, sorry aga ma siiski ei ole lemmikloom, kellele sa joonistad maha ruudu ja ta kindlalt läheb ja istub seal.
Nope, ma paraku ületan piire ja nii ka on, vaba hing mis teha.
Ma ei ole tahtnud kunagi kuuluda kellegile, nii et isegi mu hing on kinni aheldatud aga hetkel on ühiskond seda teinud ja ma üritan ennast võimalikult kiiresti päästa ahelatest agaaaaa...
Jookseme ruttu mõtetega reedesse.
*
Niiii mõnus ilm oli reedel, et appikene. Ega sellist ilma ei saanud siis raisku lasta ja nii ma veetsin kaks pool tundi päevitades oma hoovis ja ülejäänud päeva ma käisin jälle papsiga ehituspoodides.
Jee ehituspliks nagu ma olen ja tassisin raskeid asju, ei oleks pidanud kuna nüüd on jälle terve keha megalt pekkis ja tunne on selline, nagu ma oleks üks öö lihtsalt viiendalt alla kukkunud või kuuendalt.
Aa seoses sellega ma räägin teile oma tänasest unenäost ka*
Reedel võtsin siis kõvasti päikest ja nüüd on mega ilus jume peal. Tunnen ennast jälle hästi.
Alguses olin tsipa punane ja teiselt poolt valge aga nüüd olen mõlemalt poolt normaalne aga magada oli täna(21.0.2017) ülimalt valus ja nutsin öösel külge keerates.
Kes ütleks, et pole võimaliks saada pruuniks teiseks juuniks, mina küll saan.
Reedel käisin surunaias ka emmea õhtul, kaks pool tundi veetsime.
Hops hüppame laupäeva nüüd.
*
Tere laupäev, üldiselt väga tuus päev. Hommik algas väga varakult 7.20 tuli kõne vennalt, et mis hea pärast ma oma noort elu maha magan. Sain üheksani peale seda magada ja siis pidin ka linna minema. Jep jälle ehituspoed, juhuu. Chillisime jälle isaga linnas ja ema oli ka linnas aga teises poes. Siis jõudsime koju ja kuna jälle oli super ilm ju, mingi 27 kraadi siis bikiinid selga ja õue. Liitus minuga ka mu armas bro, kes oli valgem kui lumi. Haha kidding, aga noh jah ta nägi päikest küll esimest korda. Päevitamine nagu alati on igav tegevus ja siis ma ladusin talle natuke puid alla, kuna igav hakkas.
Päev läks järjest põnevamaks, sain oma lapsega kokku(täpsutan tütrega mitte pojaga) ja siis me liikusime pildistama. No saime megalt tuusad pildid, päriselt. Ma armastan pildistada ilusaid inimesi, nendega on lust tööd teha. Nad on kaamera ees nii positiivsed ja uhh kui palju rõõmu see mulle pakub, nad on vabad. Love my hobby.
Enne seda pildistamist saime me pärnu peal sekunditega kuulsaks. Vennaga linnas käimine on tuus, milleks ikka need suured vennad on.
Nalja igatahes jätkus tundideks.
Peale pildistamist tulime koju ja siis ma sain puhata kuna siiski olin megalt vässupässu.
40 minutit ja hakkas uus seiklus oma lapsega. Vaatasime filmi temajuures, käisime mäkis kus mul juhtus mega hull õnnetus.
Lühidalt- Diandra ei julgenud oma einele järgi minna ja ma tõin tal selle ära ja siis jooksin kohe enda einet tooma. Jep suveks paksuks(kidding).
Siis läksin järgi ja siis mul kukkus see tsekk maha aga mina kui viisakas inimene tahan selle alati üles tõsta ja hakkasin kummardama ja siis sain kätte selle ja siiiiis...
ma hakkasin tõusma ja ma nägin kuidas mu joogitops tegi kaks ringi õhus ja kukkus maha lihtsalt. Jep mul pole iial nii juhtunud. Sain uue joogi ja kurja koristada ka ei lastud.
Suur suur suur aitäh sulle kallis mäki ilus mees töötaja. Ma kindlasti premeerin sind, kui saab töötajaid premeerida, sa väärid preemiat.
Siis käisime veel rannas ja jep jätkus jälle rõõmu ja nalja tundideks.
Saime isegi juttu puhuda mingi kahtlase olekuga oleva mehega. Jõi taurust ja vasak käsi oli nagu reaalselt kolm korda liigesest väljas. Hirmus tho kinda, aga jaa ta tuli pärnusse lasnast oma onu maja valvama slash hooldama.
Oli mõnus õhtu, jõudsin koju ja vajusin lihtsalt nokki, nii hea uni.
Hopsti nüüd pühapäeva hommikusse
*
Nagu kombeks siis ma sain kahe päevaga pruunimaks ja nüüd on ai ai ai ai ai.
Täna ma olen toas teki all. Meil on toas 26 kraadi ja õues on 26 ja ma olen tekiall ja ei mul ei ole palav.
Okei täna ma juba aitasin vanemaid natuke ja siis mõtlesin, et kuna mul on migreeni peavalud back, ei saa ma end liigutada, ma kukun kokku ja ma tahaks magada hullult siis ma võtsin oma blogi lahti ja blogin natuke.
Olen nädal aega olnud meigivaba ja 13 välja näinud.
Suvel ma ilmselt hakkan tegema jälle klippe ja montima. Suvel lähen tööle ka, enda arust maailma kõige vingemasse kohta. Lottemaale!
Siis suvel ootab ees veel trippimised ja Weekend!
Aaa jaa õigus unenägu.
*
Nagu enamus teavad siis ma kardan valu ja mu valulävi on megalt olematu. Ma karjun iga asja peale.
Ja nagu mõned on kuulnud, siis ma tahan tatoveeringuid endale hunnikus teha aga kuidas siis teha, kui valu kardan. Ehk leiame lahenduse ja ma saan sügisel esimese ära teha.
Nii aga seoses unega.
Ma nägin täna unes sellist asja, et ma läksin oma esimest tatoveeringut tegema, mis oli siis aheldatud ingel pluss veel teine tatoveering, kus on kujutatud last, kes laseb linnu õhku ja kiri on all We will meet again.
Ma lasin tatoveerijal kõigepealt enda käe peale katsetada seda tunnet, et mis tunne see on ja kui valus. Aga siis ma nutsin tal seal toolis ja siis küsisin, et kuhu on kõige valutum teha need kaks tatoveeringut ja et kas käe peale, ma mõtlen seda käe laba pealmist osa?????? et kas sinna on valus teha, et tahaks teise sinna teha. Ja siis hullult nutsin ja lõpuks ma panin pildi taskusse ja siis kui ärkasin siis oli käsi tatoveeringuid täis. Juhuu.
Jube uni minu arust.
*
Seekord ma puid alla ei lao kellegile, lihtsalt vastan, et sorry aga jep elu ongi selline.
*
Rasvaselt ühed teated.
Nüüd iga kord ma hakkan kas päev enne või sama päev tegema snapchatis(lisaiouh) selliseid asju, et mainin ära oma blogis mega tuusad inimesed ja soovitan nendega suhelda. Kuna ausalt mu sõbrad on tuusad ja ma hakkan teid nimeliselt mainima ja kui tahate siis saate ka pildis mu blogisse. Miks mitte, see on tuus ju.

*

Tänased päikese lapsed on mul sellised.
Kõigepealt ilusat kevadtormi lõppu teile kullakesed. Olete megalt tublid olnud ja hästi vastu pidanud. Üks tuus vend näiteks on Mairo, kes hoiab mind alati snapi vahendusel kursis, et mis toimub kevadtormil. Ei tegelikult ta snapid on megalt vinged(m2lks10) ja ta ise on veel tuusam vend. Päikest sulle niggha! 


Teine, kes ka on vaieldamatu lemmik, mis sest et me alatasa viimasel ajal kakleme ja kisame siis on see Mihkel(mikuuiouu) kes samuti on tuusalt vastu pidanud selle tormi ja varsti on läbi. Temaga väljas on vinge käia. Üli chill viljandi vend, teeb palju nalja aga snapid enamus ajast on tõsised. Okei arusaadav, me ju kisume nagu ma ei tea kes omavahel, but still i love that guy! 


Kolmas kutt ja siis tuleb mainimisele väike lambakene.
Tsauki tsau Jürgen(jjyrgenadamson). Ma ei oska sinust palju kirjutada aga naised, ta on ilus kutt. Tal on vist neiu olemas niiet pean teid kurvastama. Aga see on see üks kuttidest, kes saab alati taggi mu insta piltidele. Niiet follow and like that guy. Minu andmete järgi õpib ka pärnus, niiet naised sebige endale hea sõber.
Päikest sulle!

Emmeliiiiiiine tsauuuu(emmmmukash). Tüübid teda ma soovitan folloda, ülimalt rõõmus plikssss, täiega ilus ja tore naine! Hästi positiivne ja ma nüüd ei oska öelda, kas ta on vallaline aga kui on siis kutid, see on teie võimalus. Ta oskab nalja teha, ta armastab kossu ja ta armastab kõike lahedat. Tuusa tööpäeva sulle sinna pealinna!
Jep ta on pealinna chikk!!! Deem


Teeme juttu järgmisest kaitseväelasest. Ilusat kevadtormi jätku sulle päiksekiireke.

Ausalt Koit(kotutotu) on küll ainus snapchatter kes saadab megalt positiivseid snappe. Tegelt ise on ta ka tuus vend ja tundub nii positiivne. Kutile meeldib pidu panna!!! Naised ta on vallaline, niiet otsige ta facebook välja ja tõmmake ligi.

Tsauki tsau bemmivend Siim(siim.paluoja96) damdamdam, juba pikemat aega tahan su bemmiga pilti. Millal aega on ja millal ära teeme! Ei tundud mega tsill vend olevat ja tegelt oled täitsa tore snapchatter mul. Päikest sulle, kus iganes sa ka poleks! :)


Tsauki tsau Carmen(cammu11). Pisike pliks, tutvusime sinuga Mirjami kaudu, ei tegelt jaa sa oled megalt pisike, nagu watt??? Kas sa üldse kasvad ka :D

Ei tegelt pisike ja armas neiu Viljandist. Päikest pisike! Ps: tantsib täiega hästi!

Jälle tantsin Heikiga(breiksuu). Viimasel ajal me suhtleme üli palju ja sulle meeldib ka pidu panna. Suvel pidime ka väikese peo maha panema ja lätti trippima! Niiet davai teeme ära, ei tegelt oled hästi muhe tüüp! Ole samasugune nagu ikka! Vallaline on ta, naised!


Te ei kujuta iial ette, kellest ma hakkan rääkima kui ma ütlen, et ta on mu best bud in Pärnu. Jep see on Jari(randominimene). Minuarust täiega ilus mees, ps ta ka vallaline. Piljardit on mängida mega tuus, saad minult alati kotti. Sõidad ka jube tormakalt aga ei võrku sa kaaa mängida ei oska. Ah ma teen nalja, tegelikult oled parem kui mina, niiet pliiis lähme võrku millalgi.



Kui ma olin umbes 12-17 siis oli mu parimaks sõbrannaks Evelin(daffyj2nks). See neiu on tohutult ilusaks sirgunud, appi kui ilus naine ta ikka on! Megalt suur naerupall tho! Ei tegelikult on naine suure südamega ja hoolib inimestest! Tal on nummid doggod ja ma nii loodan, et see suvi ma näen ta lõpuks ära!!! Päikest tibu!


Sinuga on meil küll olnud väga random mälestused ja see suvi me teeme neid veel juurde. Herkko(herkkosober) ausalt best memories. Need suve peod ja kõik jutud. See suvi peame uued peale tegema, mis sa arvad? Hästi chill vend, vahest natuke totakas, aga meist kõik vist on. Miks elad nii kaugel? hallooo 

*
Muud juttu ma teile ei oskagi teha, nautige ilusaid ilmasid ja ärge olge meh tujus nagu mina viimased kuu aega olen olnud.
Näeme uuel nädalal tallinnas, kes tahab pildistada siis ma olen olemas!!!!
Call me ja saame kokku!!!
Musid kallid, õhupallid.
Love you guys!
AAAAAAAAA ps, kui kellegi pole 27 midagi teha siis tartus on mega tuus jalkamäng, need samad kutid mängivad keda ma koguaeg trennis vaatamas käin!!! Niiet kui sul on igav, siis tartusse jalkat nautima!

 Ülimalt tuus modell, hästi ilus neiu. Kes küll ei suudaks teda armastada! Me mõlemad teame selle vastust :D



 Ole sama positiivne nagu mina oma "feik" naeratusega!

Kes oli see, kes ütles, et ma pole vormis? Ma ei mäleta seda inimest enam.

Kommentaarid

Populaarsed postitused