Kolisin vana blogiga üle uude!

Naiivitar jutustab vol 1

Heips, teades mind, siis mina ei oska blogimist jätta. Olgu see nii raske kui on aga vahel tahaks ikkagi oma mõtteid kirja panna, või siis kellegiga jagada.
Mulle endale isiklikult meeldib lugeda blogisid, aga vot kui keegi minu eest ehitaks üles mu blogi nii, et see näeks normaalne välja siis ma ka blogiks.
Ei tegelikult ma tahan oma teise blogi siia ümber paigutada, ehk siis siit läheb järg edasi.
See oli mingi sissejuhatav osa, nüüd ma võtan kokku kõik mis on juhtunud paari märksõnaga ja siis seletan need lahti.
Probleemid, tülid, vallaline, crushid, baed, exid, sõbrad, kool, veel tülisid, haigused.
Minujaoks on bael ja crushil ka vahe. Crush on minujaoks see, kes mulle meeldib aga kellega ma olen nt sõber. Aga bae on rohkemat. Jah okei bae tähedab nii mitut asja, aga minujaoks on ta rohkem kui crush.
Viimasel ajal on see crushi teema ka minu elus populaarseks saanud. Ma isegi ei oska öelda miks ja kuidas, aga see lihtsalt on mu ellu tagasi tulnud. 
Ma ei teagi kas olla õnnelik või kinda sad, aga samas ma tunnen ennast hetkel hästi, mis tähendab, et kõik on enam vähem korras ju. Mitte, et mul on suured kartused. Jep, me kõik kardame ja mina ka kardan. Ma kardan, et kõik läheb metsa või ma näen inimesi valesti. Või siis lihtsalt astun pange täiega ja kõik saavad mu üle jälle naerda.
Okei aga see selleks, on crush on. On bae siis las ta ka olla. Kui aeg on õige, ehk siis kuuleb rohkem.
Rääkides probleemidest, siis no kellel neid ei oleks.
Eks ikka mõnel teisel ka on peale minu.
Ma ei hakka neid avalikult väga lahkama, aga ma ütlen teile ühte, olge ülimalt ettevaatlikult inimeste suhtes, keda te usaldate. Kunagi ei või teada, kes võib öelda teile sitasti või siis teid automaatselt maha teha, et küll te olete seda ja teist.
No miks on vaja. 
Kooli osapealt nii palju, et ma olen seal käinud nüüd iga kord kohal, aga ma ikka ei saa mitte midagi aru, mis tegelikult seal toimub või mida me õpime. Kui aus olla, siis seda haridust ma küll ei saa kunagi kätte. Veel vähem lähen selliste teadmistega tööle. Aga ma ikkagi pingutan, mis sest, et ma olen hetkel maas umbes 20asjaga, homseks on referaat aga ma hakkan seda alles homme tegema.
Miks õppida, kui saab ka midagi muud teha, nt blogida. Ma võiks nüüd iga päev hakata blogima, siis oleks teil midagi, mida järgi lugeda!
Siis mis veel? 
Ma olen viimasel ajal nii haige olnud koguaeg, küll on mandlipõletik olnud, nüüd on köha ja palavik jälle??? No palavik on mul iga nädal vist, siis nohu on koguaeg see ei kaogi ära.
Viimasel ajal trennis üldse käia ei saa, pole kaks nädalat midagi söönud, kuna pole söögiisu ja vägisi ka ei saa väga sööki sisse ajada.
Niiet olen kaotanud normaalselt kilosid ja kuskilt ma neid juurde ei oska võtta.
Aga trennis üritan siiski käia piisavalt palju oma haigusega, aga ravi on küll pikk olnud viimasel ajal.
Muud ma midagi ei oskagi hetkel kirjutada.
Üritan ikka oma elu korda saada, aga nii palju võin mainida, et vot alates eilsest ei ole see enam korras. 
Aga seda ma ei lahka.
Aaa jaa eile oli naistepäev ju, selle päeva puhul sai natuke tähistatud shampusega, sain lilli, sain uued probleemid juurde, mis on tänaseks juba lahendatud ja sellega tegelevad teised inimesed. Vaatasin filme ja uhh eile oli lihtsalt hea päev!
Ma tahtsin nagu midagi veel kirjutada aga hetkel ei meenugi, mis see olla võis.
Stay tuned ja vaatame mis saab!

Kommentaarid

Populaarsed postitused