kuidas läheb trenn?

Mmm, ma isegi ei oska enam seda kirjeldada, kui halvasti läheb mul trenn.
Okei eesmärgid on paigas, aga kas ma need ka saavutan? 
ei 
Alustan oma juttu täiesti algusest.
Ma käisin juba eelmine aasta lõpp trennis aga mitte pidevalt, siis kui Anett kutsus siis käisin ja vahepeal kui tuli isu, siis tegin kodus ka trenni.
Siis mõtlesin, et davai suvi tulekul, saame oma pekist lahti.
Mõeldud, tehtud.
Myfitnessiga liitutud, jeee algas uus eluperiood see aasta.
Kohe alguses mõnusalt neli päeva trenni ja ega sellega ma ei piirdunud 
teeme ikka kuus korda nädalas ka trenni vahepeal.
Kättemaks sai olema karm, põlved läksid ja kohe läks ka hüppeliiges
Olen nüüdseks siis teinud kolm kuud trenni ja oh well nüüd veab tervis alt ja trenni on veeel raskem teha kui enne.
*
Siis kui alustasin trenniga siis kaalusin nii mõnusad 56 ja 57 kilo, mõtlesin, et ei ei ei ei see ei kõlba kuskile ja on vaja alla saada.
Aga alla ma ei saanud, selles oli viga. Mu mott tõusis veel rohkem, aga siis ma mõtlesin, et ei ma ei saa alla võtta ja samas ma ei saa tahta endale suurt tagumikku.
Mõeldud tehtud, treeningkava muudetud.
Eratreeneriga sai ka trenne tehtud ja kehaanalüüsi tegin ka ära.
Treener ütles, et kanna mida tahad naine, su keha on super.
Aitäh, et motiveerid.
*
Kehakaal tõusis normaalselt, vahepeal kaalusin 57.8 ja hakkas juba 58 tulema. No väga hea, see mu eesmärk ju oligi, et saada kätte 60.
Tuju oli juba hea, aga siis paratamatult jäin ma haigeks ja nii ma ei saanud käia enam tihedalt trennis.
*
Nüüd olen ma koguaeg olnud haige ja samuti pean kandma ka randmetuge, kuna käsi on pekkis, mis tähendab, et trenni teha ma ei tohiks üldse.
Põlved on nii läbi, aga see on kergejõustikust tekkinud. Hüppeliiges ei kanna enam, aga tulemas on jooksu hooaeg, mida ma siis teen??? 
Õnneks on kõik asjad sidemes ja toed on olemas, aga ikka raske trenni teha.
Ja rääkides nüüd viimase aja kaalust siis mu kõik trenn on lihtsalt kadunud tänu sellele, et ma olen haige ja pole söönud praktiliselt mitte midagi.
Ma olen rõõmsalt tagasi alguses ja minujaoks algab kogu protsess uuesti.
54 kaalun ma hetkel, oma 57,7 asemel.
*
Jah ma tean, et ma pean sööma, aga kuidas sa sööd kui sa oled lihtsalt nii haige, et sa ei saa enam süüa ja käid arstijuures kurtmas, et tere miks ma enam ei söö.
Sain just täna endale palju palju asju, mida ma pean tarbima, vot selline on Lisa elu.
Aga sellegi poolest, et ma vigane ja ei söö, ma ei jäta trenni ja kasvõi vägisi sunnin ennast sööma, et pidada vastu.
54ga väga ei pea trennis normaalselt vastu :) 
Niiet ükskõik kes tahab mind treenida suveks vormi, siis hit me up, ma täiega ootan endale buddyt kellega koos käia hommikul trennides ja jõukas.


Aga seda ma teile ütlen, et palju vett peab küll jooma!!!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused