pani ikka vähe mõtlema küll

Põnnikell põnnikell, kuhu aeg jääb seisma sel!(tweeni põngerjate multikat tsiteerides)
Aeg jääb seisma sel nii, et aeg on jälle kirjutada blogi.
Alustame siis heade uudistega enne.
*
Suur suur suur aitäh kõigile, kes hääletasid minu poolt EBA 2017 raames, teid oli 80 ja appikene, ma isegi ei reklaaminud ennast kuskil, wooow. Ausalt mulle tuli see suureks üllatuseks, et mina kes hakkasin just blogima ja jutustan niisama teemadel, no wow!
Ausalt pole sõnu aga ei suuda teid ära tänada. Kuuni ja tagasi armastan teid kõiki! :) 
Ja palju palju Anettile, kes lõpuks saavutas seda, mida ta soovis! Tubli!
*
Nii nii nii, huhh ma ei mäleta isegi, mida ma teile viimati kirjutasin. 
Ega siin pikka juttu seekord ei tule, tuleb vähe rahulikum postitus.
Nädalavahetuse olin mina tööl ja esimene tööpäev oli kiire, aga nii mõnus, et järgmine päev kui tööle läksin siis lausa suure suure rõõmuga. See vibe, mis on tööl, see on mega!
Aga muud töö juttu mul pole.
*
Ilmad olid eelmine nädal ka mega ilusad ja hästi soojad.
Mõnus oli õues olla! Sai natuke vähem riideid jälle kanda, aga sellegi poolest uuel nädalal on vihmane olnud hetkel ja lubab ka edasiseks vihma. 
Ah teate, enne jaanipäeva on alati nii olnud, et megalt külmad ilmad ja sajab. See aasta ei saa siis teisiti minna.
Jaanipäeval olen mina ilmselt Saaremaal, aga ei tea veel täpselt.
Kõik, kes tahavad mu tegemistega kursis olla, siis tee järgmist-
Instagram - naabriplika
Snapchat- lisaiouh
Twitterit ma peast ei mäleta.
Igatahes jaa, snappi ma postitan alati midagi kui ma olen kuskil liikvel ja suvel ma loodan, et ehk saan ma ka vloggida lõpuks, kui midagi huvitavat.
Instagrami ma postitan kõik oma ilusad pildid endast haha, okei mõtlesin, et peaks instagrami tegema selliseks, et seal hakkaks arenema mingi feed, nii nagu on ka teistel. Aga samas ma see inimene, kes ei käi kaasas mingite uute asjadega vaid olen nii ajast maas.
*
Mis ma teile veel oskan rääkida, aa natuke ka selliseid chit chat mulinat.
Ikka ja jätkuvalt on ikka teemakorras inimestel minu elu või mina ise.
EI ma ei virise, ei ma ei nuta, palun väga rääkige minust palju tahate. Nagu öeldakse siis kadedad inimesed ongi need, kes sinust kõige rohkem räägivad.
Mitte, et ma kedagi maha teeks ja värki, aga teid on lihtsalt naljakas vaadata, et kuidas te üritate täiega aga ikka see ei õnnestu teil ja siis te lihtsalt ronite tagasi oma urgu.
Ma ei tea, minu elus hetkel on kõik suurepärane, või noh tegelikult normaalne, miski pole mind veel maha nottinud, ilmselt olen siis hakkama saanud kõigega.
Üks jama ainult on võinoh kaks, mul on vasak ranne pekkis ja siis parema jala põlv ja hüppeliiges, muu kõik on timmis.
*
Aa viimasel ajal on saanud käia disci ka mängimas ja sain endale uue mängusõbra, kes reaalselt tahab mängida disci siis kui ka mina! Aitäh Kris, et mu sõbraks tulid ja minuga nüüd disci mängid. Siiani mängin ma ikka samamoodi nagu ka eelmine suvi või see kevad, aga on näha ka paranemis märke. No kui vaid oleks ilma ja jalad kannaks, siis mängiks ka.
*
Muud ma teile ei oska midagi kirjutada, ma tean et enamust ei huvita mu jutt ja nad vaatavad ainult pilte. Nüüd siis saate suvakaid snapchati klõpse.
Aga ilusat algavat suve kõigile teile ja stay tuned!
*peace out*
 Need koolituspäevad, kus endlite tegemine oli nii vajalik.
 Esmaabi koolitus algas täpselt selliselt!
 Mu lemmik koht suvel, kollased põllud panevad südame nii kiirelt tuksuma!
 Aitäh kõigile, kes on mulle öelnud, et neile meeldivad mu prillid! :) 
 Need momendid, kui sa oled oss ja sa pead olema ekstra! Okei tegelikult oli väga timmis õhtu. Nii mõnus oli öösel kiikuda ja süüa jäätist ja siis oodata ranna bravo ees umbes 20 minutit oma jäätiseid, rääkida sai lambistega ja lihtsalt nautida ja naerda. Oeh kui hea see oli, vaheldus tõsise elu kõrval.


 See pilt kirjeldab suurepäraselt mind, kuidas ma iga päev ennast tunnen.
Ja nii lihtne ongi snapchatti mind lisada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused