kui mu üks lugeja innustab mind blogima, pikka juttu pole

Tere tere tereeee!
Jep järjekordselt tuli see aeg, kus ma pidin avama blogi ja siia ikka paar rida ka kirja panema, mis on vahepeal juhtunud.
Ega tegelikult palju isegi pole juhtunud.
Kiire vahemärkusena toon välja paar asja.
*
Tsauki tsau mu lahedad kaitseväe sõbrad. Loodan, et teil oli lahe kevadtorm, te saite palju elamusi ja adrenaliini lakse või siis saite mõnusalt lebotada. Igatahes tsauki tsau teile. Kui teil on vaba aega ja mul kaa, siis helistage mulle ja saame kokku ning teeme midagi vinget.
*
Aga mis siis juhtunud on. Nagu ütlesin, mitte palju.
Vahepeal sai mind näha Tartus ja tihti näeb mu autot kimamas Pärnus, kuna linnas käin praktiliselt iga päev ja alati on kiire ja ajan asju.
Vahepeal oli ka vanemate sünnipäev, mis oli väga tuus.
Ja siis natuke ka suve juttu teile. Aga alustame siis Tartust.
*
Miks ma Tartus käisin oli sellepärast, et Krisil oli jalgpalli võistlus ja ma toetasin oma lemmik meeskonda.
Ütleme nii, et mäng oli suhteliselt jõhker, esimeste minutitega oli vigastusi. 
Sellesuhtes vigastused vigastusteks aga need olid päris hullud vigastused ja noh peale mängu olid enamus kutid läbi omadega, kuigi mäng läks väga hästi mängisid kõik suurepäraselt. Väga lahe meeskond ja kutid ise ka on vinged, niiet kes on vallaline naine ja otsib endale jalkakutti, siis mul ehk mõni on pakkuda, haha.
Tartust tagasi sain mina sõita seda pikka otsa, nagu ma olen maininud, et ma ei tohi sõita, siis seekord ma sain isegi sellega hakkama üle kivide ja kändude.
Tartust kui jõudsime tagasi siis käisime kiirelt ära ja hops maandusime vanemate sünnipäevale.
*
Nii vanemate sünnipäev. Ütleme nii, et appikene kui tuus oli pidu panna. Ma olin kaine rool ja ausalt isegi kainena oli see sünnipäev nii vinge, et tahaks veel pidu panna ja tantsida
Toimus see bumbumis, seal oli veel kaks teist sünnipäeva ja rahvast oli seinast seina. 
Te ei kujuta iial ette kes esines, juhul kui keegi mu snapist ei vaadanud.
Marju Länik, juhuuu deem nii vinge oli tantsida.
Mega lahe oli lihtsalt seltskonnas olla ja nalja visata.
Okei päev venis väga pikale ja järgmine päev oli megalt väss olla ja loid, aga still jesh.
*
Tsitt tsätt juttu mul väga ei ole.
Viimasel ajal on olnud väga kiired ajad, küll olen tegelenud palju kokkusaamistega, fotograafia poolelt olen palju tegelenud ja pildistamisi kokku leppinud.
Olen kodus palju maganud, et ennast välja puhata.
Käinud suurepärastel koolitustel, pärnu sõpradega aega veetnud, hüppeliigeseid vigastanud, kätt vigastanud, ei teagi täpselt mis viga on. Samuti olen ka muid äriasju ajanud.
Olen soojendanud suhteid sõpradega ja mingeid lahtiseid otsi likvideerinud ja saanud mõnes teemas targemaks.
*
Igatahes suur suur teadaannet kõigile teile.
Juunist kuni augusti lõpuni olen mina tööl Lottemaal, seal on tööl veel üle saja mega tuusa noore inimese ja üldse kõik töötajad ja inimesed on Lottemaal mega toredad, niiet kui teil suvel pole midagi teha või on väikevend või õde, siis tulge Lottemaale saama lahedaid elamusi ja kohtuma kõikide tuusade tegelastega.
*
Pildistamise juttu siis nii palju, et kui keegi suvel tahab kuskil kokku saada ja pildistada või tahab, et ma neid pildistaks, siis andke mulle teada ja lepime ajad kokku, et millal ma vaba ja et millal saan tulla teiega kohtuma. Isegi siis kui tööl, siis tööpäev lõpeb mul kell 18.00 :) 
*
Aaa siis suur suur aitäh kõikidele sõpradele, kes on minuga viimasel ajal hakanud suhtlema, snappima või kuskil maininud minu nime või teinud promo, mida ma pole palunud, suur suur suur aitäh teile!! Kallistan teid ja kui teid kohtan siis kindlasti kallistan teid kõiki soojalt.
Tere tulemast ka uued lugejad, olete alati oodatud ja kindlasti andke endast mulle märku, kas blogi kommentaarides või instagramis või kirjutage mulle kasvõi kell 3 öösel messengeri. Vastan kõigile kui leian vaba hetke.

Ja megad suured suured tänud teile kõigile, kes minu poolt hääletasid EBA 2017 raames, 10ndal olen kohal Tallinnas, ei tea ainult mis kell ja kas üksi või kaksi, aga eks seda saate teada snapis.
*
Nii paljud on minult küsinud, et miks ma viimasel ajal olen kas selline eemaletõmbuv või kuidagi ei ole enam nii rõõmus.
Noh nüüd mind ootab ees kolm kuud rõõmu ja nalja täis päevad.
Aga põhjus miks ma viimasel ajal olen olnud eemal teistest või tahtnud üksi olla, on see, et mu peas on väheke kõik asjad sassis. Mu peas olevad pisikesed emotsioonid veel ei tööta nii nagu nad peaksid töötama, nad alles lülitavad ennast töörežiimile ja üritavad harjuda uue rütmiga. Iga aastaga läheb see täiskasvanu periood järjest hullemaks ja hullemaks. Olen küll 20 aga tunnen ennast üldiselt suht 32sena.
Nüüd saangi kolm kuud enda sisemise lapse jälle endast välja lasta.
Aga jaa kui te näete, et ma olen morn siis lihtsalt jookske minu juurde ja ma ei tea kiusake mind või ajage ülimalt totakat juttu, mis ajaks igaühe naerma, siis ilmselt ma tulen sellest välja, et ma olen tõsine ja morn. 
Meeskonna töö on see, mida mulle meeldib teha ja oma sõpradega mulle meeldib ka koos töötada ja olla koos.
Hoiame rohkem kokku ja toetame üksteist, siis me saame kõik hakkama.
Olete teie minul olemas, olen mina teil olemas.
*
Ps kui keegi tahabki kohtuda minuga suve jooksul, siis pliis öelge mulle mingi aeg need päevad millal ja kus või tuletage meelde mulle, siis ma kirjutan üles ja kohtun teie kõigiga.
*
Aga muud juttu mul pole, kui et ilusat algavat vaheaega, ilusat algavat suve ja puhake ja lustige. Kui olete 20 siis võtke suvest viimast enne kui tulevad pereasjad peale ja see perekonna loomine- see võib oodata.

Kohtume 10ndal Tallinnas!!
*peace out*
 Olge sama totud suvel nagu mina pingil istumas, mõtlemas oma lolluste üle mida olen teinud ja mõeldes sellel, mis lollusi veel teha.
 Kui keegi ütleb mulle, et ole rohkem täiskasvanulikum siis mina emotsioonid.
Ps: käsi on sellepärast toega kinni, kuna minuga juhtus jälgpalli mängides vist väike õnnetus ja pöialt ja nimetissõrme? pöidlast järgmine sõrm, neid valus liigutada. Uuel nädalal arst.

*Ou Kris, teeme ühe lollaka pildi ka niisama*
*Oota ma panen mütsi pähe ja olen nagu gängster*
*Kris tuli kaasa minu lollustega*
*Koos tegime väga ossiliku pildi*
*Need hetked kui käid pildistamas ja mõtled, et peaks näitama ka teistele neid noori inimesi, kes tavaliselt kaamera taga on*


Kommentaarid

Populaarsed postitused