Ootamatult on kätte jõudnud aasta 2018

2018 mida sa meile tood? Lisa ennustused

Lühidalt ütlen ma nii palju? Elu läheb mul igatahes pekki, ma arvan, et ma suudan selle aja jooksul või selle aasta jooksul kõigiga tülitseda täiega ja siis jälle suhtlema hakata.
Nagu mang mulle ennustas, et ma olen vallaline, siis hello boyss, i am Lisa.
Okei okei, tegelikult millest ma tahtsin kirjutada? Ma ei mäleta.
Aga alustame siis sellest, et kuidas mina oma aasta 2017 ära saatsin.
*
Nagu paljud mäletavad eelmisest aastast, siis well eelmine aasta me ei saatnud seda aastat nii ära nagu oleks võinud ju, okei tegelikult olid pidustused väga lahedad, sai nii palju nalja ja ilusaid mälestusi aga tahtsin aasta 2017 vähe rahulikumalt ära saata.
Tähistasin seda oma sõpradega, kes loomulikult minuga ei tähistanud. Istusime kahekesi sõbrannaga teleka ees ja vaatasime telekat. See polnud just see vana-aasta mida ma lootsin ja ma oleks võinud see aasta minna tallinna, ütleme ausalt, kui nagu su parim parim sõber laseb su nii üle, siis on veits valus. Aga siiski oli mul väga hea vana-aasta ja ilus uus aasta. Aga enne seda suutsin ma korralikult ennast katki teha ja ma piinlesin nii suurte seljavalude käes, et rohtu pidi täiega täiega sisse sööma. Lausa labidaga kühveldama.
Agaa siiski hoolimata sellest olin ma täiesti täiesti kaine, sõitsin sõpradele kainet rooli ja käisin klubis tantsimas, kus ma nägin oma kõiki armsaid inimesi, keda ma viljandis nii palju armastan. Teid oli nii hea näha.
Teiega oli niii hea tantsida, appikene.
*
Päev enne aastavahetust käisin ma ka oma sõbrannaga tantsimas Viljandis. Okei cheersis oli eriti mage pidu ja me otsustasime auku minna. Hea otsus, augus ma kohtasin nii lahedaid inimesi. Hästi positiivsed kutid. Siiani suhtlen ühega igapäevaselt ja teisega oleme lihtsalt facebookis sõbrad.
Augus oli naljakas see, et paljud naised olid kadedad meie peale nagu ma pärast kuulsin, mingid naised arvasid, et on ilusamad ja lahedamad kui meie aga ei. Aga rahvast on igasugust, nalja sai täiega. Üli lahe 30detsember oli Lisal vähemalt. 
*
Jõuludest nii palju siis, et möödusid rahulikult pere seltsis.
*
Tere uus aasta. Aasta 2018, mida ma nii kaua ootasin aga asjatult.
Nagu mulle endale meeldib öelda, siis ma elan unistustes. Ausalt silmad kinni. Seda ütles mulle ka mu ex, kellega ma nii väga tahaks suhelda aga me ei suhtle. Ta ütles, et ma olen naiivne. Ma ei uskunud teda, aga näete, sellest sündis blogi kuhu ma kirjutan kõik oma naiivsed otsused ja asjad üles. Naiivitar nagu mulle meeldib öelda.
Aga igatahes jaa rääkides unistustest, siis mulle meeldib unistada, et iga uuel aastal saan ma oma elu korda. No ma valetan küll ainult endale, see aasta läks nii hulluks et ausalt pliis aga ma ei jõua enam.
Nii palju probleeme, mis tulid vanast aastast, okei jaa olen ise süüdi, et ei suutnud neid ära lahendada aga nii palju uusi probleeme tuli ka. Nagu ma arvasin, et elumuutus teeb mulle head, aga kuulge sorri kui nii edasi läheb, siis kauaks seda ilusat elu pole.
Jaa ei ma saan aru, et kuradi inimesi ei tohi usaldada, aga ma alati panen silmad kinni ja usaldan. See aasta peab see muutuma. Ma lihtsalt tunnen kui palju ma usaldan neid inimesi, kes tegelikult mulle valetavad.
Päriselt, ma ei tea miks öeldakse neid ilusaid sõnu, kuigi neid ei mõelda. 
Ja ma saan aru, et minuga on kerge mängida ja ma olen naiivne, aga kui sa ei taha mu elus olla siis palun uks on seal.
Nagu ausalt, nii närvidele käib see, et ma ei näe inimesi läbi ja ainus inimene, kes neid läbi näeb teda ma ei usu. Ma oleks pidanud kohe kõiki uskuma selles osas, mis mulle räägiti.
"Ära tee seda viga, ära tee seda"
"Miks sa andestad niii palju ja annad nii palju võimalusi, sa lõhud sellega ennast"
Jep siin ma nüüd olen. Aga jaa ise süüdi ja nüüd on mul aega terve aasta, et sellest supist end välja heita ja las teised söövad ise oma suppi, mille nad minu õlgadele panevad.
*
Tegelikult uus aasta möödus mul väga lahedalt, ma kolisin kodust ära linna. Mitte, et ma enne oleks linnas elanud aga siiski elan nüüd suht linnas sees. Ma hakkasin uuesti trennis käima, jee tubli Lisa.
Ma andestasin eelmine aasta inimestele rohkem(viga)
Ma see aasta üritan olla hoolivam ja tublim.
Ma üritan oma tervise korda saada ja eesotsas ka oma elu
Ütleme nii, et tööd on veel palju aga ma olen veel noor ja küll see elu ka lõpuks õigele rajale tagasi läheb ja ma saan kõndida seda rada selg sirgelt ja pea püsti hoides.
Uuel aastal sama hooga edasi, ega miski ei peatu.
*
Mis ma siis veel teile öelda tahan? 
Ma tahan öelda seda, et ärge uskuge igat mu sõna. Kui ma ütlen midagi, siis ei pruugi see tõsi olla aga mis ma rohkem tahan öelda on see, et ärge uskuge mitte ühtegi kuulujuttu, mis minukohta räägitakse. Ma olen neid kuulnud ja ausalt ajab naerma. Nii tugevaks olen ma saanud juba, et ausalt mind ei kõiguta see ja mul on pohhui. Ma hoian oma pea kõrgel ja kannan ikka sama seksikaid riideid. Meeldigu see teile või mitte.
Ja isegi kui ma teile ei meeldi, siis öelge seda näkku mitte ärge rääkige seda mu sõbrale, kelle käest ma seda kuulen kui uss ma olen. 
Pole mõtet minu seljataga rääkida, kuna ma saan lõpuks ikka teada. Mis see sulle juurde annab kui sa saad mind mõnitada ja mind maha teha? 
Mitte midagi, kuna ma siiski hoian pea kõrgel. 
Isegi siis, kui mu kõrval ei ole ühtegi inimest ja kõik arvavad, et ma olen nii halb nagu räägitakse.
Ma tean täpselt milline ma olen, sa vaata enne enda sisse ja siis tule minu kohta midagi rääkima.
*
Ilusat uut aastat, hoidke end ja ärge muretsege, eks ma üritan olla sama vinge edasi.
Teie Lisa

Paar töötlemata pilti ka teile siia



Kommentaarid

Populaarsed postitused