"kallimale tahtsin musu anda salaja"

Inspireeritud trad.attackist

Tere, alustan jälle lihtsalt ja loogiliselt. Apppppi mida aasta algust eksole
Ei tegelikult armas, et kõigil teistel kindlasti hästi läheb, aga mul pole just eriti hästi läinud see aasta algus. Oli ka häid aegu. Jaanuar oli üsna armas ja kõike muud.
Aga räägime siis enne need head asjad ära.
Jaanuaris ma tegin nimelt snapis takeoverit ja ausalt nii lahe oli saada sellist kogemust enda ellu. See oli nii naljakas aga samas kõik inimesed küsisid nii lahedaid küsimusi, et ma sain omajagu vastata neile kõigile. Nüüd see esmaspäev teen uuesti :) 

Nii siis sai ka jaanuaris käidud tallinas üks päev. See oli mingi reedene päev. Ülimalt timm päev oli, käisin esimest korda basiiliku kohvikus söömas. Lahe oli näha, et seal oli vegan menüü ja et ikka nende peale ka mõeldakse. Võtsin kanasalatit ja ütleme nii, et 4/5st oli see salat. Olen saanud ka paremat, aga siiski kindlasti on seal head pastad ja kõik muud. Mulle meeldis selle koha juures see, et mahlaklaas meenutas nagu veiniklaasi. Üli timm oli juua, hea suur. Mina ja mu kiiksud.
Siis edasi läks mu päev üsna kiireks.
Pidin jooksma linna, et kõik poed läbi käia ja oma tallina stuff ära osta, mida ei müüda pärnus ju.
Ma ei tea mis imelik kiiks see on. Sain oma kulmu mingi asja või geeli ka ainult tallinnast kuna pärnus seda pole. Nagu mikssss??? nüüd peangi jälle tallinna minema, et saada seda ja seda. Ülimalt raske elu ma ütlen ikka teile.
Nii siis nagu ikka ma ei saanud kokku nende inimestega, kellega oleks tahtnud saada aga ehk järgmine kord joppab. 
Aga siiski läks mu päev korda kuna mu armas kallis sõber Koit võttis minuga ühendust. Naised, kõik kes te vallalised siis kutil on super ilus naeratus ja suur süda. Igatahes soovitan, et kui tahad head meest, siis küsi numbrit.
Aga jaa sain siis Koidu pojaga ülemistes kokku, kus ma loomulikult ta korraks ka ära kaotasin.
Nii siis viis meid ta sõber kadrioru parki. Jah mul tuli see võimalus, et suutsin ühe inimese oma elus ära rääkida, et kas saaks kadrioru pargi ka üle vaadata. 
Ütlen kohe teile ära, et seee oli imeline. Ausalt, ma ei teanud ka mis seal on aga seeeee oli imeeeeline. Kui ma leian pildi siis panen alla ka Koidu tehtud pildi.
Hästi mõnus ja rahulik õhtu oli mul ja siis peale seda läksin linna ja jõin ühe kohvi veel. Olin too päev ainult kaks tundi maganud ja kohe linna tulnud. 
Koju jõudsin kuskil 11 paiku õhtul ja siis pugesin kohe tekialla.
Peale seda olen ma ainult reaalselt tööd teinud.

Siis üks nädalavahetus käisin viljandis aga see läks nii pekki kui pekki, aga pidu oli lahe nautida. Ma ei hakka lähemalt kirjutama, miks mu nädalavahetus läks pekki, need kes teavad need teavad. Ausalt enam ei taha selliseid nädalavahetusi.

Nii ja peale seda okei juhtus enda tervisega midagi. Sellest ma ka ei taha rääkida, aga ütleme nii, et autoroolis mind väga nagu ei näe pikalt ja enam endine ma ka pikemat aega ei ole. Andke andeks, aga ausalt ma üritan, et kõik oleks korras.

Aa ja siis blogi pealkiri on loomulikult inspireeritud mu uuest lemmiklaulust mille lingi ma dropin siia. Pliis kuula ja jeesh, trad.attack sai ja sai ka tommy cash auhinna eilsetel muusikaauhindadel. Samuti ka Arop. Mis sest, et ta ei meeldi paljudele, aga jesh ja samuti lemmik Genka/Paul Oja! Ema2018

Ja nüüd jõuame selle põhi jutu juurde. Ei ma ei taha kellegile halvasti öelda, ei ma ei taha kedagi õpetada ega mitte midagi halba soovida isegi.
Aga nagu palun inimesed, ma paneks teile südamele ühe asja.
Minu asjad ja minu elu on mulle üks kõige tähtsamaid asju siin elus ja ma ei taha kuulda kellegi kolmanda isiku käest, et ou mult nii mööda minnes küsiti, et kuidas läheb ja ehk peab sekkuma. Aitäh, et te muretsete aga tulge küsige minult järgmine kord otse, et ou eit mida sa korraldad või, et kas kõik on korras. Üle kõige ma vihkan kui seljataga aetakse asju, mis puudutavad mu elu. Mul on elurõve kuulata, et keegi tahab sekkuda ja kas peaks muretsema. Aga tule ja küsi otse antud osalistelt.
Ma siiani ütlen, et kõik mis ma blogis kirjutan, a) ei pruugi olla sulatõsi b) võimalik, et on tõsi aga tule küsi üle kui kahtled, c) naiivitar kirjutab, niiet tee omad järeldused.
Lihtsalt juba hetkel ma lähen närvi mõeldes selle peale, sorry aga minust niigi käivad hullud kuulukad, aga ma ei tee neist välja aga sorry teine asi on see, kui mu sõber küsib teiselt sõbralt, et ou mis toimub. Tule otse minu jutule, ma ausalt ei hammusta ja ma suudaks ka asju paremini seletada.
Ja kui mu juttu ei usu, siis teate ise kus on teie koht ja mis te tegema peate :) 
Uks on seal taamal

Ma ei taha olla üldse see kuri inimene, aga vahest lihtsalt peab olema. Ma ka ei jõua koguaeg olla see, kes võtab kõik endasse ja teeb näo, et kõik on korras. Ei minuga pole miski korras ja ei saa ka korda. Niiet tee omad järeldused.

Ah paneme selle kõik purki ja lõpetame siin kohal. Nagu ikka järjekordselt jama reede, tere sellised reeded ja tere armsad sõbrad, kes te mind ei kuula.

 See on see kanasalat mis on 4/5st aga pildipeal näeb see välja eriti chuuuul
 Keegi ei saa väga vaielda, et tal ei ole cute naeratus :P
 See ongi see picc, millest ma teile seal üleval rääkisin. Iphone kaheksa pluss on kaameraks ja Koit on kaameramees
Unustasin ka seda rääkida, et üks nvtus käis mu parim sõbranna ka viljandist minujuures ja see pilt siis tehtud kui ta järgmine päev koju pidi minema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused