random mõtted, mis tekkisid sekunditega

Tere, kes veel ei tea, siis olen LIIIIIIIIISA, ah aitab ka sellest tühjast lobast.
Täna on meil ilmselgelt kätte jõudnud laupäev(29.04.17)
Miks ma sellisel päeval kirjutan ja mida? 
Okei vastus on lihtne, mul tekkis idee, et võiks ühe sellise kaudse postituse kirjutada sellest, mis on toimunud või kas ikka on toimunud? 
Noh paraku seda ei saa keegi teada, kas on toimunud.
Need ausalt on lihtsalt mu suvalised mõtted, PS MISKI EI VASTA TÕELE! 
või kas ikka ei vasta? 
*
Nagu ikka öeldakse, et naissoost ja meessoost isiku vahel ei saa olla sõprust.
Okei selle väitega ma ei ole kunagi nõus olnud, aga kui nüüd mõtlema hakata, siis need sõbrad kes mul on. Nendega ma ju suudan olla ainult friends, aga kas ikka suudan? 
Keegi ei saa kindlalt väita või ilmselt keegi meist ei tunnistaks kunagi fakti, et meil on teise osapoole vastu olnud tunded?
Eks see ole ka loomulik, kui sulle meeldib vastassoo esindaja. Armastus on ilus asi, kui see puruneb, siis on toime pandud kuritegu.
Võinoh jah kui armastus on läinud, siis on raske seda tagasi tuua.
Jah, juba ma kaldun oma mõttest kõrvale.
Okei ma toon väite, mul on parimaid sõpru kaks, ma mõtlen meessoost sõpru aga ma ei saa kindlalt 100protsenti öelda, et meie vahel on puhas sõprus. Okei antud hetkeks vist jah, või mõnega ei ole ka aga see selleks.
Ikkagi on olnud kindlasti see üks moment, kus keegi tunneb teise vastu tundeid.
Seda ei pea tunnistama keegi, ma ei käsegi, aga kui kellegil on teise vastu olnud tunded, kas siis saab rääkida sõprusest või mitte?
Minuarust vist väga ei saa, kuna sa tunned seda valu, et ta oli sinu jaoks midagi natuke enamat aga nüüd on jälle sõber.
*
Okei jätame need sõbrad nüüd seljataha ja ma jutustan teile ühe loo.
Alati ei pea prints olema valgel hobusel, või alati ei pea oma printsi otsima kauget.
Ei üldsegi mitte, ta võib olla su nina ees, sa pead ainult oskama näha
Mu sõbrannal on üks keeruline olukord, talle meeldib üks kutt, täiega ilus ja üsna kompu vend nohh aga samas on ka üks teine kutt, kes tahab minu seda sõbrannat.
Nüüd ma küsin teie käest, mida teeksite teie sellises olukorras? 
Mina oma sõbrannat aidata ei oska, aga ma tean, mida teeks mina ;)
*
Natuke siis mitte nii bullshit juttu.
Ma võtan paari lausega kokku enda jaoks aprilli kuu.
Kuu, mida mina enam meenutada ei taha, okei juhtus ka palju positiivset aga oli ka megalt negatiivseid asju, mis siiani närivad mu hinge.
Ja ma ütlen teile ühed õpetussõnad ka, mida mina pean kindlasti jälgima.
Olen saanud käia arstide juures, no mis on põnevam kui arstitädi, kes muutub su parimaks sõbrannaks üle öö. Hello my friend.
Siis juhtus veel palju negatiivset, internet vaikib selle kohapealt.
Siis täna juhtus jube naljakas lugu, hommikul ärkan üles ja läätset pole enam silmas :D 
nojah, mis seal ikka lähme poodi ja ostame uued.
Siis järgmine masendav otsus, ma arustasin isaga, et mida kooli suhtes teha ja noh vaikselt kisub selle poole, et sügisel ma lähen jälle kas uut asja õppima või siis lähen tööle. Kool ei ei ei ei ei.
Ja siis see soovide asi.
Mina ütlen nii palju, et aprilli kuus ma tegin palju nalja asjade üle, mida ma poleks pidanud tegema, haha aga endal oli küll naljakas olla.
Ega pärast oli ka naljakas olla kui need kõik said sekundiga tõeseks. 
Kui te vaid teaksite neid nalju, siis te arvaksite et ma pole norm :D
Okei igatahes jah, kui teie elus on karma võlad tulemata, siis usu mind, kui sa midagi soovid või teed sita nalja, siis koputab su uksele karma võlg.
Ma juba tean, mille eest ma need sain aga eks kõik saavad nüüd nuputada, et mis nalju võis Lisa teha.
*
Ja tegelikult tahan ma teid kõiki tänada, kes mind ikka veel toetavad ja on olemas. 
Got to love my bitches.
*
Aaa ja siis ma tahan teile jutustada ühe loo, mille ma pean avalikuse ette tooma ja südamelt ära rääkima.
Nimelt juhtus minul ja Krisil üks mega veider olukord.
Nimelt mina kui väga otsekohene inimene tundsin, et antud kohal on minu arvamuse avaldamine normaalne ja sama tundis ka Kris.
Igatahes, mu üks sõbrann(nimesid ei nimeta) sest keegi nii või naa ei tea, kellest jutt, ainult ta ise tunneb ennast ära.
Igatahes väga totter olukord. Nimelt mu sõbrannale kirjutas keegi nn väga totter vend, et "tsauki, tutvume" Sõbranna saatis siis selle oma kutile, kes insta tõmbas ennast härga täis ja pmst võhivõõra kutile ütles, et davai teeme üks ühele.
Mina kui haige mõistusega noor inimene, mõtlesin, et hallo vabandage väga aga kas see pole mitte väär käitumine.
Kris arvas seda sama, et väga nii ei tehta ju, mingile suvakale lükkad insta hambad kurku ja asi timm.
Me siis avaldasime arvamust aga lõpuks läks see kõik max kismaks ja lõpuks üldkokkuvõttes mina lõin siis sõbrannale noa selga, et see mis sa ütled mu kutile see mõjutab ka mind.
Okei ma sain sellest aru, et ta kaitses oma kutti, väga tubli ja respekt tegelikult nende ees, et nad on hakkama saanud nii kaua.
Aga aga aga. Ma ei saanud seda olukorda nii jätta, mina kes olen otsekohene, ütlesin järgmine päev sõbrannale, et mina ütlesin otse välja mida arvan mina tema kutist ja, sorry kui tulin liiga otse peale. Nii palju kui mina olen oma sõbrannalt kuulnud, siis ta kutt pidi armukade suht olema ja ma seda ka ütlesin.
Mina kes olen sellisest suhtest just välja tulnud, mul oli ex väga armukade inimene, ei tohtinud suhelda ühegi oma sõbraga rääkimata väljas käimisest ja koguaeg mingid kahtlustused and stuff. Sellistest asjadest tuleb suhetes omavahel rääkida, et neid enam ei juhtuks ja te saaksite oma suhet parandada.
Seda ma sõbrannale ütlesin aga siis tormas mulle peale ta kutt.
Kes ütles mulle, et mina üritan neid kahte lahku ajada.
Esiteks ma avaldasin ainult arvamust, ma ei tahtnud teid lahku ajada. Full respekt teie ees, ma olin neli aastat kaugsuhtes.
Lihtsalt mulle ei mahu pähe üks asi: Miks inimesed on nii kuradi tõsised. No miks on vaja.
Elus tuleb olla positiivne ja nautida iga päeva ja mingid totrad vaidlused maha naerda lihtsalt. 
Ma ei tea kes selles olukorras eksis, kas mina ja Kris, kes avaldasime arvamust kõigest või siiski mu sõbranna kutt, kes minu arust käitus valesti, kuna mis see annab sulle kui sa suvalisele inimesele kargad lihtsalt näkku, et tõmba oksa või midagi.
No sorry aga äkki sinu sõnad ongi need, tänu millele võib üks noor inimene teha enesetapu. 
Enesetapp on väga ränk teema aga see on noorte seas leviv ja okei nüüdseks jah noored teevad seda vähe, aga oli ka aegu mil lihtsalt noored lõpetasid oma elu ise.
Mis ma öelda tahan on see, et sa ei tea kuidas sinu sõnad mõjuvad teise inimese jaoks.
Jah ma saan aru, et see võis tunduda vale, et meie Krisiga nii käitusime, aga samas mina kui 20.aastane tunnen, et mu sõbranna kutt käitus ka valesti ja ma avaldasin arvamust. Ega sa ei pea mu arvamust südamesse võtma.
Nüüd ma tahaks teada, et mida teie teeksite antud olukorras? 
Nt kui on olukord, et su neiu saadab sulle screeni, kus mingi kutt vastab, et tutvume. Kas te ignoreeriksite seda või teeksite sama, mida tegi antud kutt.
Siis küsin veel, et kui teile räägitakse sellest, siis kas te avaldaksite arvamust?
Ja siis tahaks teada, kas mina ja Kris eksisime või kas tõesti tundub kõrvalt, et meie kaks oleme süüdlased antud loos?
Hetkel on see lugu olnud selline, et me oleme Krisiga seda megalt arutanud, et mida meie oleks teinud ja kuidas oleks saanud seda lahendada aga siiski me tunneme, et selle kogu värgi oleks saanud ära unustada ja eludega edasi minna.
Antud hetkel, mu sõbranna ei räägi minuga ja mul on kurb meel, aga eks see ole iga inimese oma asi otsustada, kellega ta räägib ja kellele ta vastab.
Meie Krisiga oleme seda olukorda läbi mänginud erinevat moodi ja siiani ei leia me sellele paremat lahendust kui seda, et sorry kui avaldasime arvamust aga iga teine oleks sama öelnud, kui ta oleks näinud seda, kuidas mu sõbranna kutt sellele võhivõõrale peale lendas. Mis sest, et see võhivõõras on veits teistsugune või kahtlane kutt, ikkagi antud olukorras oleks saanud seda kõike ignoreerida :) 
*
Appi ma olen nii palju kirjutanud, et nüüd ma selle postitusega ka lõpetan.
Vabandust väga, kui selle positusega ma kedagi solvan või teen haiget, või keegi tunneb ennast ära. Sorry aga viimases loos saavad ennast ära tunda ainult kaks inimest ja mitte keegi teine. Ja eespool olevas jutus ei tunne ennast keegi ära ja isegi kui sa tunned ennast puudutatuna, siis vabandan juba ette ära. Tule siis mu uksetaha ja nõua minult shokolaadi, et sa tunneksid ennast paremini :) 
stay tuned peeps.
Ps! kui keegi tahab endale kitarri osta juhuslikult, siis mul kodus on üks.
Aktiivsusmonitor on ka üks üle, kui keegi tahab :) 
ps: võite kolm korda arvata mis on mu lemmik snapchati filter
Haapsalu oli megavinge





Selle pildi kohta ma ütlen niipalju, Kui tahad salaja olla audi, aga tegelikkuses oled ikka passat. Haapsalu avamine 2017. Ehk siis salaja tahad olla printsess aga tegelikult oled ikka nõid!

 

Kommentaarid

Populaarsed postitused