lase mul olla mina

"Lase mul olla mina, lase mul olla noor"- Arop:Lase mul olla mina. kuula
Alustan seda postitust sellise noodiga.
Miks ma olin pikalt eemal? 
Kuna inimesed ikka ju vajavad aega ja nii vajasin seda ka mina.
Ma siiani tegelikult vajan aega, aga ma ei tea enam miks ma seda aega vajan.
Ma ei ole lihtne inimene, ma ei tahagi seda väita aga ma tahaks kuidagi kaudselt öelda, et jah me kõik oleme inimesed ja igaüks meist vajab seda mõistmist.
Ma ei tea palju vajan mina teilt seda mõistmist, ilmselt ei vajagi kuna see pole minujaoks tähtis, kuidas mõistab mind mingi inimene facebookist, kes mu blogi loeb.
Minujaoks on oluline see, et mind mõistaksid need, kes mind ka päriselt teavad. Nad teavad millega ma tegelen ja milline ma olen.
Mulle on vajalik aeg aga mulle on ka vajalik see, et keegi mind kuulaks.
Lihtsalt kuulaks ja siis ütleks, "ma saan sinust aru, aga sa vajad abi. Sa vajad abi ja mis kõige tähtsam sa vajad kellegi tuge. Ja seda tuge pakun mina sulle" 
Kui ma ütlen, et ma olen väsinud ja tüdinenud siis seda ma ka olen.
Palun keegi uskugu seda, ma ei ütle asju lambist.
Kui inimene ütleb, et "Ma Armastan Sind!" siis ilmselgelt ta mõtleb seda ju tõsiselt, see ei tule lambist.
*
Igatahes jõuame tagasi teemani miks ma olen olnud eemal ja miks mul pole aega.
No öelge mulle, kellel tänapäeval on üldse aega?
Inimestel on nii kiire koguaeg, et nad ei leiagi seda aega, mida oleks tegelikult vaja.
Seda puhkuse aega, et natukenegi vaadata Maailma ja olla lihtsalt rahulikult.
Okei ma ei tea kuhu oma jutuga jõuda tahan aga tegelikult tahtsin ma vabandada.
Vabandan, et olen viimasel ajal olnud nagu segaduses inimene.
Ma ei tea, miks ma olen segaduses aga ma olen sellel teekonnal, et leida see põhjus, miks ma olen segaduses.
Vabandust, et olen olnud nii karm ja iilge mõrd.
Vahest inimesel hakkab katus sõitma ja minul sõidab see umbes nii 24/7.
Vabandust kui olen asju valesti teinud või endast vale mulje jätnud.
Ausalt mitte meelega, vaid kogemata. Nagu ütlesin mul katus sõidab.
Vabandust kõigi ees, kes ei tea tõde. Sorry aga te ei saa seda ka siit teada.
*
Aga mis kõige tähtsam
Aitäh inimestele, kes on olemas, kes üritavad mõista, kes ei pane puid alla ja saavad aru.
Respekt teie ees, müts maha ja suur kummardus.
Kui teie vajate mind, siis ma olen olemas.
Päris maailma lõppu ma teiega ei tule aga aitan kui on vaja.
*
Tegelikult tahtsin ma veel midagi kirjutada aga ma ei mäleta 
Igatahes toimunud on palju ja kui ma jõuan järjele siis ma ausalt kirjutan sellest kõigest siin.
Nüüd ma hakkan aga ennast sättima kinno!
Olge kallid
Olge armsad ja toredad

Ärge unustage neid, kellest hoolite!
Tähtis pole öelda teisele, et ma armastan sind või hoolin sinust.
Tähtis on teisest hoolida või teda armastada sellisena nagu ta on.
Ärge muutke teisi, vaid las nad olla sellised nagu nad on.




Kommentaarid

Populaarsed postitused