im back

Ma jälle istun oma arvuti ees ja mõtisklen, et kas see on hea idee?
jah
Okei okei, seekord on mul ainult uus arvuti, kus taga istuda ja kirjutada.
Klaviatuuri valgustus ja ehk tuleb vähem vigu sisse ja ma saan oma elu taas korda, kui ma kirjutan uuesti blogi.

Appi, mis siis vahepeal on juhtunud? Ma isegi ei mäleta kust maalt mul pooleli jäi, aga see on ju üsna savi. Enamuselt kirjutan seda endajaoks, muidugi pilte tuleb ju ka panna.

Well, mul on vist juhtunud palju.
Aasta on muutunud, aastaks on meil nüüd 2019, aga varsti varsti juba 2020.
Juhhu, kas tõesti saab jälle uus aastat tähistada ja siis jälle vanemaks saada.
Mu parim sõbranna(neid on mul kaks) üks neist igatahes ei mäleta kunagi, mis päeval on mul sünnipäev. But thats fine.
Ma olen korteris palju möllanud ja värvinud. Ma olen vägaaa palju nutnud inimeste ja mingite tegude pärast.
Ma olen kõndinud mega vale rada. Ma eksisin lausa ära vahepeal(piltlik näide)
Ma olen muutunud lollimaks, kuna olen saanud vanemaks. 
Ma näen välja suht 16 aga tunnen end üsna vanana.
Ma olen inimestest lahti lasnud. 
Ma olen olnud tubli ja vahetanud töökohti.
Ma olen oma elu elamisega mitte hakkama saanud.

Okei põhjus on lihtne, why im back. Kuna tuli tuju
Mul on tujud, mitte tunded(tsiteerides nublu laulu) 
Olen leidnud elus enda gängi. Me teeme kõike koos, me ei oska mitte keegi elada oma elu.
Me kõik oleme suhteliselt väga kreisid.
Üks hullem kui teine
Ma olen palju inimestega ka tülitsenud see aasta, nende pärast nutnud
Aa ma käisin ka aasta alguses mandli opil, appikene.

Mandli opist siis nii palju, et taastumine oli kiire, ma kaotasin meeletult kaalu. Ma nutsin õhtuti väga tihti kuna ei saanud midagi süüa.
Haiglas oli väga igav.
Ma ei saanud seal magada, kuna koguaeg käidi verd võtmas.

Ma olen see aasta viibinud rohkem haiglas ja arstide juures, kui kodus
Sest ma olen koguaeg haige olnud
Mitu korda järjest kopsupõletik ja mitu korda järjest(siiiiiani) kõrvapõletik.
Okei nüüd enam pole, aga just hiljuti oli

Ma ei ole teinud avariid vähemalt see aasta
Ma olen see aasta lõpetanud väga paljudega suhtlemise
Mu elus ei eksisteeri negatiivseid inimesi. Okei tegelikult nad olemas, aga neid on tunduvalt vähem
Ma olen see aasta väga palju vigu teinud, aga ma olen neist vist(rõhutan) õppinud
Ma olen vahetanud töökohti, ma tulin ära lõpuks sealt kus ma töötasin. Mu hing on nii rahul oma hetkese töökohaga, kus ma töötan teist kuud järjest.
Mu töökaaslased on kõik mega toredad, mu töö on hästi tore ja ma saan vähemalt kellegi teise päeva muuta ilusaks.
Koolitused, mida olen läbinud on olnud väga toredad ja õpetlikud.
Nii tööl kui ka väljas pool tööd.
Ma olen õppinud mega palju.

Olen olnud suurtes raskustes, et elu oleks korras.
Ei see ei ole siiani fine, aga see on okei.
Ma tegin elus sammu ja andsin oma kassi ära, aga mul on nüüd kaks deegut veel. Niiet kõik on ok.
Ilmselt varsti on kalad ka, kuna suht rahulikud loomad ju.

Mis ma veel olen teinud? ee noh palju lollusi, aga ma ei ütleks, et ei olnud lahe
Mul oli väga väga vinge suvi see aasta, mälestusi on liiiiga palju

Ma ostsin uue telefoni ja jah.

Aga põhjus, miks ma täna tahtsin kirjutada on see, et mul oli elus üsna üsna produktiivne päev.
Ma tegin meeletu suurpuhastuse kodus. Ma sain pool riiete kappi tühjaks(panen kõik riided müüki) 
Ma muutsin oma toa ümber.
Ma panin jõulud püsti, jah ma olen varajane aga jõulude jaoks ei ole kunagi vara.
Ma käisin poes ja ostsin megalt lambi pirne. 
Ma jätsin poodi maailma lahedama pisikese kamina ja mingi taime.
Süda siiani on kurb sellepärast.

Aa ma olen ka väga palju juukseid värvinud see aasta. Haha

Täna ma sain sõpradega kokku ja tegin oma isale süüa kodus, kuna mu mama on reisil.
Ma olin väga produktiivne inimene täna.
Ma jalutasin koju ja tegin trenni
Ma olen üldiselt väga uhke oma tänaste saavutuste üle.

Igatahes, mis hakkab edasi juhtuma? 
Ma üritan hakata oma elu ka videopilti panema, ehk siis midagi ehk genereerin kokku ja näeb lähemalt seda.
Mu eesmärgiks on glow up, et ma panen kõik jälle kirja.
Filmin kõik üles ja näen ise ka oma glow up´i

Ma täna tulin ka ideele, et minna aasta pärast, ehk siis aastal 2021 ära välismaale elama ja tööle
Kas see oleks idee? 
Kas ma saaks sellega hakkama? 
Kas te arvate, et ma saaks sellega hakkama? 

Selle ideega ma nüüd lõpetan, viskan siia paar pilti.
Lähen teen kolm võileiba ja keeran magama, kuna tulemas on jälle ilusad tööpäevad.
Olge rõõmsad, olge toredad üksteise vastu
Vähem negatiivsust ja rohkem positiivsust, love u all!
Nagu alati
Im out 

Aa asjad mis mulle veel meenusid, mida ma olen teinud.
Ma olen käinud palju pildistamas ja mul ei ole väga palju pilte, mida siia panna
Pluss ma ostsin endale kaks uut mantlit.
Okei okei ühe ostis mu isa.








 

Kommentaarid

Populaarsed postitused