appi kui kiire ju

Ausalt on kiire, päriselt

Ma ei ütle seda niisama, et mul kiire.
Mul tegelikult on ka kiire, üsnagi kiire.
Enamus sõpru ma pole suutnud veel külastada ja mul läheb suvi järjest kiiremaks.
Tulemas on miljon lõpetamist ja see tähendab seda, et tuleb ennast üle lüüa ja viia oma nummikestele lilli.

Igatahes liigume ruttu asja juurde.
Enamus ajast olen ma olnud tööl. No eksole sellele küsimusele oskab alati keegi vastata, et kus on Lisa olnud? Tööl
Jaa paraku olen ma muutunud mingil määral töönarkomaaniks ja mind vist ei tee miski õnnelikumaks, kui see kui ma saan olla tööl. Mille tõttu ma võtsin endale suveks ikka rohkem kohustusi.

Milleks nautida suve, kui saab ka tööl käia? 
Ei see pole hull kohustus, aga lihtsalt ütlesin oma eelmisele tööandjale, et jaa ma võin see aasta ka Lottemaale appi minna oma öövahetuste ajal ja siis puhkuse ja nvtuste arvelt ka, kui on vaja.
Niiet jah, sorry kõik sõbrad, kes te loodate minu peale, et mul suvel palju aega on. Jah mul on aega aga tihti ma olen võimalik, et ka tööl.
Jaa weekendi aeg olen ma vaba ja mitte tööl vaid puhkan.
Ärge nüüd seda ka arvake, et ma terve oma suve ära annan.
Ei ma vajan ka puhkust, pole robot ja tundetu nagu enamus arvavad.

Nii aga mis siis on minu suve plaanid? 
Suvi on nii või naa meil uksest ja aknast tuppa tulemas saja protsendiga. Niiet tuleb siis kiirelt plaanid kokku miksida, et mida teha. 
Kindlasti enamus oma elu ma tahaks veeta viljandis, kus mu pisike nn õeraas on. Tahaks ta kaasa võtta endaga igale poole, kuhu ma tripin ja ma arvan, et see saabki nii. Et igakord kui kuskile minek, siis ma lihtsalt võtan ta kaasa, kuna me lihtsalt suudame oma trippimised alati pekki keerata. Näiteks too kord, kui me käisime kuskil ja siis me eksisime autoga lihtsalt metsa ära ja me mõtlesime, et me sealt enam välja ei saa. Aga õnneks saime
Siis oma järgmise pool elu, mis mul veel alles on tahaks tallinnas veeta. Tallinn on see koht, kus ma tunnen ennast nii koduselt ja tahaks näha tallinna õhtuelu ka suvel.
Samas tahaks ka hullult palju aega veeta kodus. Ma räägin mul tegelikult on plaane, aga kas ma leian ka aja ja sõbrad.
Samas tahaks minna matkama ja telkima ja lõputult ujuma ja trippima.
Lihtsalt tahaks nautida suve nii, et ma saan olla mina ise. Samasugune totakas nagu alati, aga natuke üle vindi keeratud.
Ja siis tahaks oma kõikide klassikaaslastega mingit istumist korraldada, et väike grill. See oleks nii hea ja perfektne lihtsalt.
Mitte perfektne vaid suurepärane.

Igatahes suvepuhkuseni on jäänud neli nädalat vist? või viis. Midagi sellist pean veel tööl käima. Samas kui nii mõelda, siis see ei tundu üldse kaugel ja see on kohe kohe uksetaga. Muidugi kaks nädalat ja sellest nädala ma olen raudselt tööl, aga õhtud on vabad ju.
Eks see näha ole mis see suvi endast toob. Sõbrad pakkuge ka oma plaanid mulle lehele. Ma kirjutan kõik üles.

Aa mu parim sõbranna Anett. Ta on suurepärane blogija ja ta blogi on imeline. 
Näe võta link ka-
http://www.blogbyanett.com/
Igatahes jaa ta tegi oma instagramis loosimise ja ma tean, et ma ei võida kunagi üheski loosimises ja siis ma mõtlesin, et tema loosis ma siis võtan jälle osa nagu alati. Supportiv nagu ma olen. Igatahes ta täna kirjutab mulle siis, et tule oma pakile järgi sa võitsid. Ma nagu: appiiii. Inner girl of me lihtsalt kargas ja ma olin nii õnnelik. Te ei kujuta ette kui lahe on saada pakke jne. Igatahes ma olen selle võidu üle nii õnnelik. Sõnadesse ma seda panna ei oska. Aga igatahes ma laen siia kaks pilti, et te saaksite ka aimu mida ma võitsin.
Seal on nii palju asju ja ma saan isegi solli minna. Mina, kes kardan selliseid asju, aga okei. Ilmselt võimalik, et proovin( loe: apppiiiii)
Nii siis ma võitsin endale igasuguseid huulevärke. Ma avastasin pool aastat tagasi, et huulepulgad on lahedad ja ilma nendeta on mul raske käia kodust välja. Igast glitter teema on ka minu teema, kuna weekend on tulemas ja ma armastan glitterit. Samuti sain ma endale ka uue kätekreemi, mida ma vajan just tööl. 
Igatahes seda stuffi on seal veel ja veel ja ma ajajooksul hakkan teid kursis hoidma, et mida te kindlasti peaksite kindlasti endale muretsema ja mida mitte ja oeh.
Ma juba liiga palju lobisenud.

Täna oli mu vanemate sünnipäev. Ma ei suuda siiani uskuda kui nooruslikud mu vanemad hingest ja välimuse poolest on. Nad on ausalt minujaoks nii lahedad. Nad viskavad ainult kildu, okei puid panevad ka alla ja vahest tule otsa, aga selega harjub ära.
Nad on väga töökad aga samuti on nad ka inimesed, kes puhkavad. Nad on lihtsalt ülinumparid. Mu isa kinkis emale sinise mingi suure lillepõõsa ja siis mu ema ei saanud alla jääda ja kinkis isale roosa. No niii "väravad" (loe: goals) 
Ja nüüd siis mõelge, miks ma vahest olen selline. Kuna mu vanemad on ka.
Palju õnne neile ka siin! 

Siiani mainin ära fakti, et ma siiani ei hooli ja ei armasta. Nagu kõigile meeldib öelda, siis ma olen tundetu. Jah tere.
Mis ma siis veel oskan teile rääkida?
Pildistamas olen käinud nii, et paha hakkab ja rannas olen ka käinud. Ujumas samuti, vesi on soe.

Ma ei oska teile muud öelda kui ainult seda, et olge rõõmsad ka minu eest!






Mina oma täiesti tavalises olekus, täiesti vahet pole kuma pilti sa vaatad. Ikka saad aru, et ma olen totakas.

Need hetked, kui otsustad olla cuteass




Aaa issand ma teile ei suutnudki seda juba rääkida. Meil oli hansakate kokkutulek kuursaalis ja siis meie olime Jariga ainsad? oma klassist. Nii lahe oli näha oma vanu õpetajaid. Jah kritiseerivaid pilke sain ka. Aga ma sain esimest korda aptekis ära käia ja see on niii lahe koht. Armastan vist nüüd igavesti seda kohta. Samuti meeldib mulle ka Jariga pidu panna.






Kommentaarid

Populaarsed postitused