Jesss, kui kaua ma seda detsembrit ootasin

Kiire tere peale ja hakkame pihta

Esiteks ilusat esimest adventi, kuna ma lubasin endale, siis ma kirjutan jälle kuni uue aastani ja siis alustan uue hooga ehk.
Tegelikult tahaks ka video materjali teiega jagama hakata, kuna nii oleks poole lihtsam oma õhtud ja nädalad kirja panna.

Igatahes alustame siis selle kokkuvõttega.
Novembri kuu õpetas mulle nii palju, et tahaks hetkel olla väga õel ja enamus inimesi nimeliselt saata sinna kuhu päike ei paista, aga ma ei viitsi olla nii õel eit.
Siiski ei jäta ma mainimata inimesi oma blogis, ma ei maini küll nimeliselt.

Esimesena ma mainiks ära sinu, kes mulle ütles, et "ära karda, sa võid mind usaldada"
Jeps, kindlasti ma saan sind ju usaldada ja olla kindel su sõnades. Ma ei taha olla halb inimene, aga aitäh sulle, et näitasid mulle siiani, et ma ei tohiks tulla oma kestast nii kiiresti välja ja usaldada teisi inimesi. Sain targemaks

Järgmisena tahaks tänada just Sind, kes sa koguaeg mind jahid.
Aitäh, et oled mulle tõestanud selle, et mul siiski on eneseväärikus ja ma ei jookse enam.

Kolmandaks ma tahan tänada SIND, kes sa omad mu vastu tundeid.
Aitäh, et oled mulle õpetanud, et ma saan üksi hakkama ja et suhted pole minu teema enam.

Samuti tahan ära mainida ikka veel enne aasta lõppu oma kõige suurima õpetaja, kes mulle õpetas 10 kuud tagasi või rohkemgi, mis olen väärt tegelikult mina ja kuidas ma teiste jaoks paistan ning, mis kõige olulisem? Sa õpetasid mulle kuidas oma elu ära rikkuda, aitäh!
***
Okei aitab negatiivsusest, ma ei tulnud sellest rääkima. Ma tulin järjekordselt tänama ka inimesi ja selleks on ei keegi muu, kui minu puiatu ja kõpu ja viljandi rahvas. Ausalt te olete nii armsad. Nii soojad ja vastutulelikud. Te olete nagu üks perekond mulle juba ja ma ei tea, teist ma küll loobuda ei taha. Aitäh aitäh teile veelkord, et te aitate mind nii heas kui halvas, te üritate rõõmustada mind. Te näete kui on midagi halvasti. Eriti suurelt ja sügavalt tahaks tänada sind R. Aitäh sulle, sa ei tea küll pooli asju veel, aga me klatime need asjad järgmine nvtus ära, ma räägin sulle kõigest, mida sa peaksid antud juhul teadma.

Samuti tahan tänada oma paari paari sõbrannat. Te olete tähed mu tumedas taevas, kes teevad mu ööd valgeks ja lasevad mul magada. Tänks mutid.

Oma sõpru ma tänama ei hakka, kuna neid keda ma tahan tänada, need on mul tänatud juba. Aitäh mu pisikesele minionile, kes mind vahepeal rõõmustab oma lollustega. Sa oled kuningas nende lolluste peale. Aitäh
***
November õpetas mulle palju, õpetas seda, et ma saan üksi hakkama. Õpetas seda, et ma ei vaja oma ellu mitte ühtegi meest, et hakkama saada. Olen iseseisev naine. Noh oma isa ma vajan alati, aga meest kui sellist ma oma kõrvale ei vaja tegelikult.
Samuti õpetas mind november, et tunded jäta kõrvale, neid ära üldse välja näita.
Emotsioonid jäta kõrvale, ära ka neid avalda. JA mis kõige tähtsam, ära kiirusta ja hooli.
***
Siit tuleb küsimus, kas teie arvate juba ära mida mina uuel aastal luban? 
Kusjuures mul on selle aasta lubadused tehtud, vaadake kui kuradi tubli ma olin, ainult kaks jäi 10st tegemata. Hea saavutus ütleks mina.
***
Detsembri kuust ootan mina ainult seda, et inimesed vaataks pilti teisiti. Oleks rahulikumad ja ei tõmbleks nii palju. Võtaks kõike sujuvalt. Mul on kolm nädalat veel tööl käia ja sorry not sorry aga ma küll võtan asju rahulikumalt nüüd. Mida ma ikka tõmblen.
Detsembri kuus tahaks ka lund natuke kauemaks ja rohkem. Samuti tahaks positiivsust ja üldse soojust. 
Detsembri plaanideks on nii palju, et järgmine nädalavahetus ma ei tea, kas olen Pärnus või Viljandis. Siis ülejärgmine ma tulen Tallinna päevaks ja siis Viljandisse ehk.
Siis olen jõulud kodus ja aastavahetusel näeb mind mitu mitu päeva Viljandis taas.
***
Kui sul pole aastavahetuse plaane ja sa oled Viljandis siis kirjuta mulle ja avame koos šhampuse ja tähistame aastat 2018 ilusa algusega ja siis lähme paneme terve öö veel pidu ka. Ei tegelikult olen ma korralik*
***
Kindlasti kui sa oled olnud nii tubli ja jälginud mu instagrami või mu snapchatti, siis sa tead mis loosi mina teen.
Samuti kui sa oled olnud nii tubli ja suutnud lõpuni lugeda siis usu mind siit tuleb maasikas nüüd
***
Tervist kõik need ********** inimesed, kes tulid mu ellu just viimasel ajal ja siis otsustasid ikka, et ei pole mõtet minu elus olla või minuga rääkida, siis tead mul on sulle üks lause mis ma tahaks sulle öelda: Aitäh ja ilusaid jõule sulle. Armastan teid samuti nagu teie mind!
PS: see kõik on sarkasm ja kui sa ausalt arvasid, et ma olen hetkel viisakas su vastu siis sa eksid! Aitäh tähelepanu eest.
***






Kommentaarid

Populaarsed postitused