juba oktoober? but how?

September jooksis mööda

Ütlen kohe alguses ära, et tere kell on 3.50 ja ma kirjutan blogi. Ära küsi miks ma olen sellisel kellaajal üleval ja ära küsi, miks ma üldse maganud ei ole tänane öö. Keegi kuskil rääkis, et magamine pidi tervisele "jube kahjulik olema" ja kuna mul tervis nii või naa jama, siis otsustasin mitte magada. Okei tegelikult lihtsalt teen nalja, sellepärast mu tervis ilmselt viskab errorisse kuna ma ei maga väga palju. Aga see selleks, mis ma veel öelda tahan on see, et mul pole hetkel ühtegi märksõna, ei ühtegi laulu ega videot ega pilti mille põhjal ma saaks septembri kokku võtta.
Päriselt vaatasin galerii läbi ja no ei midagi, kas see viitab sellele, et mul on igav elu? 


Kätte on jõudnud kuu, mis on täis spooky shitti ja kõike muud sellist. Ise endalgi plaanis paar spuuki asja teha, aga eks see näha ole. Aa guyss, enne kui ma hakkan üldse midagi rääkima siis ma räägin kohe alguses ära, et käisime ka üks nädalavahetus sõpradega ühes mahajäetud majas niisama. Ja siis ma mõtlesin, et katsetan ja filmin nagu seda maja, räägiti, et pidi olema kummitusi seal.
Ma ei usu, et keegi isegi usub kummitustese aga noh energia ikka eksole. Enamus vist teavad mis on valge orb, võinoh kui ei tea siis vaata jutuubist erinevaid neid videosid, kus nad teevad evp'sid and stuff ja siis saad aru. Põhimõtteliselt, video on tegelikult suht naljakas, kuna üks kutt koguaeg tõmbles selle video ees, kui ta polnud meiega samas ruumis. Igatahes samal ajal kui me olime seal ruumis siis väidetavalt teised kuulsid midagi ja ma kuulsin mingit sosinat või nagu keegi oleks mu kõrval olnud. Videos on õrnalt näha möödumas kahe orbu. Ei see ei ole tolm, ei see pole mitte ükski putukas, see reaalselt on energia. Ma ei tea miks ma sellist juttu üles kirjutan kell 3.53. Aga jaa, põhjus miks seda on eredalt näha on see, et ma olen ju "tark" ja jätsin ereda valguse peale, et oleks midagi näha, aga ma kavatsen selle video nii kokku panna, et töötlen tumedamaks ja siis näitan ka teile. Kuna oktoober and stuff, paljud mu nn nüüd lemmikumaks saanud jutuuberid(ma isegi ei tea, kas selline sõna eksisteeri aga ma olen lahe ja kasutan seda)((googeldasin ja sõnaks on youtuberid))) igatahes jaa.
Noh paljud neist käivad mahajäetud majades aga ma jägin ka paranormal teami, kes teeb uncut videosid pmst ja evp'sid ja kõike muud ja seda ma natuke isegi usun. Ma ei taha kedagi uskuma panna aga nagu need videod on lihtsalt lahedad ja neid on lahe youtubest vaadata Moe Sargi, Omargoshtv ja Brennen Taylor ja kõik teised. Nad on lahedad minujaoks ja ma ei promo ega midagi.

Tegelikult ma tahtsin ikkagi oma jutuga jõuda sinna, et September on juba läbi, et nagu ma korraks nuuskasin nina ja köhisin kolm korda and thats it? Rohkem polegi v? 
Mida saatsin korda mina septembris?
Kuidas võtan mina septembri kokku?

September oli kuu, mille enamuselt ma veetsin kas maal vädras või siis viljandis. Ja sain ka täpselt kuus või seitse päeva tööl käia ja nüüd istun haiguslehel juba varsti kuu aega. Ehk siis juhtus väike äpardus aga ma ei viitsi seda üles kirjutama hakata. 
September oli kuu, kus ma pidin ausalt inimestes väga palju pettuma.
Ma ei saa öelda, et nad olid sõbrad võinoh mõned neist olid aga enamus olid tuttavad või niisama juhuslikud inimesed, kellega ma olen rohkem suhelnud kui nädal. Ma ei hakka täpselt välja tooma, kuidas pettusin ja kelles.
Nüüd on ju see koht, kus sa ilmselt lootsid, et ma kirjutan, et pettusin temas ja temas ja miks pettusin ja kuidas. Lihtsalt tahan ise selle kirja panna ja edasi liikuda, et thats not cool guysss.
Ma tänase päevaga, ei kui olla täpsem siis eile ma sain päris paljudest asjadest kuidagi jälle aru, aga kui kauaks.
Põhimõtteliselt püstitame küsimuse ja leiame vastuse üheskoos.
Sul on olukord, millest sa ise ei leia väljapääsu. Sul valutab terve keha, sul valutab rindkere ja tunned nagu ka süda valutaks või sinna lööb terav valu. Sul on kinni hingamine ja siis tuleb random küsimus. 

Kas valida kanged ravimid ja need kõik korraga sisse võtta. Arvestades fakti, et sa oled kodus üksinda või siis rahuneda maha, avada silmad ja vaadata teise nurga alt ja niiöelda hakata tegema muutusi oma elus ja kardinaalseid muutusi.

Millise valiku valiksid sina, kui sa oleksid sellises olukorras? See vastus on nii lihtne, loomulikult teise kuna selline see inimese mõistus kord on.

Aga siiski ei tahtnud ma oma jutuga siia jõuda, vaid jõuda punkti kus ma tooks välja septembri kõrghetked. *nüüd on see koht, kus ma vajun transsi ja lähen ajas tagasi* **kidding**

Esimesena ma tooks välja need kaks pidu, mis olid väga lahedad. Tänks kutid, et tegite need kaks pidu lahedaks. Kõik, kes olid seal ja kellega ma koos pidu panin. Ma ei tea, see pole küll kõrghetk, aga see oli miski, mida ma tegin tihti. Siin kohal ka shoutout Tarmole!

Järgmiseks kõrghetkeks ma võin kindlasti välja tuua selle spooky maja, kus me käisime poja ja ta squadiga. No ma ei tea pole vist nii palju naernud kui nende kuttidega ja pole vist nii hirmul olnud kui nendega. Tol õhtul kuuldud sammud ja hääled, well me peame sinna tagasi minema ja paar asja veel ära tegema. Are you guys ready? 

Järgmiseks mälestushetkeks võib lugeda siis selle, et septembris sai palju pildistatud, no tegelikult oktoobri alguses veel rohkem aga ka septembris sai ilmasid nautida väga mõnusalt ja nägin ära ka ühe ilusa päikeseloojangu.

Samuti ka biiig shoutout kõikidele mu Tinder kuttidele, kes mulle lahedaid pickup line kirjutavad, ma peaks need kõik üles kirjutama ja teiega jagama. Peakski tegema video enda tinderi kohta, et mille põhjal ma kutte laigin. 

Ühtegi laulu ma ei oska teile välja tuua võimalik, et ma avastasin endajaoks täiesti totaka laulu aga mulle isiklikult see meeldib. See on see neiu cash me outside, howw bout thaat, või kuidas see lause iganes oli. Ma ausalt ei viitsi googeldada kuna kell on 4.15.
Bhad Bhabie- hi bich, igatahes kui sa klikkad nüüd siia siis leiad ka selle video.

Igatahes siin ma nüüd tõmban otsad kokku ja mul tegelikult oleks nii palju rääkida, aga mul hakkab tulema vaikselt uni ja ma tahaks tiba tududa ka. Loodan, et reedesel päeval ma jõuan ikka õue ka, muidu lähen kodus hulluks. 
Ärge unustage naeratamast

ÄRGE UNUSTAGE SEDA, ET HELKUR TULEB NÜÜD KÜLGE PANNA. SÕBRAD PALUN TEHKE SEDA!
*peace out*


 Selle pildi kohta ma võiks öelda ainult kaks lauset: See on mu lemmik filter ja kus on armastus, kui ma seda vajan?
 Ema ütles, et ma näen selle pildi peal paks välja?
Ma ei tea see on favvv piccc


Kommentaarid

Populaarsed postitused