mis on juhtunud poole ülejäänud suvega?! Weekend, sünnipäev, tripp, töö?!

Ega ma ei valetaks kui ma ütleks, et mul pole midagi rääkida, nagu absoluutselt mitte midagi.
Juhtunud ei ole mitte kui midagi, ma käin siiani tööl ja sellest ma avalikult rääkima ei hakka. Pole sellest ka midagi rääkida, kunagi ei tea kes kus võib noa selga lüüa.
Tegelikult ma kirjutan juba kolmandat korda seda postitust ümber, ei taha teha väga vinguvat postitust aga samas ei taha ka väga otse välja rääkida midagi.
*
Samas ega mul midagi siiani pole rääkida, aga ümber hakkan ma seda postitust kirjutama just tööl. Miks just tööl?- hetkel on hommik ja kliente ei ole veel kuigi tundub, et tuleb üsna kiire päev jälle. Jah selles osas oli mul õigus, samas ilm on ka ju ilus.
Mul on jäänud veel lottemaal täpselt seitse päeva ja ma ei ole vist kunagi nii õnnelik olnud.
*
Paljud on minult küsinud, et mis ma sügisel edasi teen ja vastus on väga lihtne. Ei ma ei lähe edasi õppima, kuigi võiks aga ma lähen tööle ja ehk järgmisest aastast õnnestub mul ka edasi õppima minna oma kõige suuremat kirge, mis sest, et hetkel suvel ei ole ma saanud mahti, et sellega tegeleda.
Tahan siiski kodust välja kolida ja siis tööle minek tuleb väga õige otsus.
Muid plaane mul sügisel ei ole tekkinud.
Aa kooli teemaga nii palju veel, et appikene kui lahedad vihikud on see aasta koolilastel.
Miks siis ei olnud nii lahedaid vihikuid kui mina koolis käisin? 
Iga aastaga lähevad need järjest huvitavamaks. 
*
Nii mis ma huvitavat veel olen teinud töö kõrvalt?
Peale neid lõpetamiseid ma vist ei teinudki väga midagi muud, kui käisin tööl. Juuli kuu oli suht töökas kuu, juuni samas nii väga ei olnud.
Juuli oli väga raske kuu ka, kuna tervis ei olnud just see, mis ta oleks võinud olla.
Ma ausalt ei mäleta mida head ma juulis tegin. Võimalik, et midagi huvitavat juhtus aga ma ei oska teile küll seda hetkel öelda.
Juulis vist sai käidud rannas ja ujumas ja rohkem nautisin ilmasid, kui tegin midagi muud. 
Nüüüüüd mul meenus mis Juulis juhtus.
*
Juulis ma käisin poolel Eesti tripil ju.
Õigus Herkkol oli sünnipäev ju siis. Sai maha sõidetud päris pikk maa nende päevadega. Ida-Virumaa tripp, siis sai Rakveres käidud kaks korda. Mäletan kui sõitsin Ida-Virumaale siis oli papusid vaja kuna adi dressidega ei saanud päris balleriinasid kanda ja siis läksin kuskile elusuurde keskusesse, millest ma olin max vaimustuses ja ostsin HM'st endale valged tennised, mis ma Weekendil ära retsisin.
Sünnipäeva pidu oli megalt tuus, natuke oli võõras tunne, kuna ülejäänud seltskond teadis üksteist nagu megalt hästi ja me olime suht võõrad, aga siiski pidu oli megalt vinge ja sai täiega palju nalja. Järgmine päev oli natuke väsinud tunne, aga see ju käibki peo juurde.
Mis pidu see on kui sa järgmine päev pole väsinud. Rakveres sai chillitud pärast trippi palju, sai poodides käidud, kuigi ega väga osta midagi polnud.
Jep, tegelikult oli megalt vahva näha Eestit teise külje alt, kuna peale Rakveret sai käidud veel igasuguseid erinevaid külakesi ja asulaid läbi.
Ja päriselt nüüd ma vist olen 79% kindel, et muud ma ei mäleta.
Aa juuli lõpus oli ju see, et Weekendi ootus oli megasuur ja sai käidud shoppamas ja otsimas endale riideid, mida selga panna. Rakveres ma nägin ka oma lemmik naist. Armas oli sind näha!!!!! Instagramis on ka pilttt thooo.
*
Weekendi Festival 2017
Kolm parimat päeva mu elus, reaalselt ma ei valeta.
Ootus juba esiteks oli nii suur, et hakka või nutma. Ma ei suutnud ära oodata, millal ma saan lõpuks pidutseda. Ma olin weekendil esimest aastat, mis tõttu ma ei osanud midagi oodata sellest. Mida lähemale need päevad jõudsid, seda rohkem ekstaasis ma olin.
Eelnev päev enne seda ma tegin ettevalmistusi ja ütlesin sõpradele, et mind leiab punase õhupalli järgi ülesse. Aga mind leitigi ja tänu sellele õhupallile, Oli mind kerge leida ka piltidelt.
Esimene päev oli sick af. Reaalselt kohe see Alan Walkeri show oli juba midagi pöörast minujaoks. Ma siiani ei osanud oodata mitte kui midagi weekendist aga esimest päeva ma ei oska kuidagi sõnadesse panna. See oli nii mõnus ja imeline ja see vibe, mis ma juba esimesel päeval kaasa sain endaga oli tuus. Kõik need esinemised ja megalt tantsimist ja ringi jooksmist, appikene. Mis saaks veel parem olla elus. Muidugi saime ka natuke vihma aga see käis asja juurde. See ei tõmmanud kuidagi tuju isegi mitte maha. Pidu lõppes mega laheda ilutulestikuga ja siis me kõndisime kesklinna Krissuga ja siis Krissu ema tuli ja viis meid koju. Jõudsime koju ja reaalselt ma vajusin kohe nokki ära.

Day2. See oli päev mida ma ootasin täiega. 
Päev algas meie jaoks kella 11'st vist. Ega täpselt ei mäleta. Siis me chillisime kaua kodus veel ja varsti hakkasime sättima ennast et mingi kolmeks vist linna jõuda. Seda me ka tegime. Panime asjad kokku, outfit selga ja minek. Ma väga outfitiga ei pigutanud, kuna külm oli kaa, niiet panin suht soojalt riidesse end.
Teine päev sai moshitud täiega. Järgmine päev oli kael megalt valus. Aga enamus päeva ma olin Kiku ja ta kutiga koos. Chillisime.
Te ei kujuta ette kui hea oli Kristiinat näha. Pidu panime me ikka täiega ja see päev oli tõsiselt elamusterohke.
Angerfist, R3hab, Kisma need kõik olid niii head. Chainsmokers, appppikene. Suu jäi lahti, et appi kui head artistid. Teien päev me käisime ka extremi peal, enamus aega ma hoidsin silmi kinni, kuna õudne oli, sest jah festivali meeleolu eksole.
Sdu oli loomulikult metsik aga te ei kujuta ette kuidas me Krissuga angerfistil lihtsalt tantsisime, see oli hull. Järgmine päev oli kõndimine max minimaalne, jalad kõik paistes ja terve keha valutas. Aga see oli seda väärt.
Paraku mulle valmistas pettumise Deadmau5 ehk siis surnud rott, nagu mu poeg selle kohta ütles.
Teine päev venis hullult pikale õhtul, kuna tulime koju niiöelda Uberiga, aga ma ei virise tema üle üldse.
Ta oli nii lahe juht, auto oli megalt mõnus ja muusika mängis täpselt õigel tugevusel ja kuulas mega head muusikat, weekendi vibe jätkus autos edasi. Appikene, see juht oli tase lihtsalt. Tänks veelkord, et meid koju tõid.

Day3
Päev, kus ei jõudnud enam mitte kui midagi teha. Enamus ajast me siiski kulgesime ja ootasime Martin Garrixi esinemist. Enne seda nagu ei olnud väga neid esinejaid keda oleks tahtnud kuulama minna või värki, aga siiski oli elamusterohke päev. Vist oli samal päeval ka Cartoon ja see tegi ka megalt hea esinemise. See päev me rohkem sõime kui panime pidu. Sadama õnneks ei hakanud ja viimasel päeval tuli meile järgi mu isa. Okei Garrixi esinemise ajal me tantsisime kolmekesi ikka megalt. Ta esines ka kauem, mis oli väga vinge. Ma ei valeta kui ma ütlen teile tõsiselt, et kolmas päev ma hakkasin lõpus ilutulestiku ajal nutma, kuna ma olin niiiiiiiii niiii niiii kurb, et see kõik sai läbi.
Ma ei jõua ära oodata järgmise aasta weekendit.
Aitäh kõigile, kes minuga weekendil koos pidu panid ja mind kallistasid jne jne.
Teid kõiki oli tore näha ja teiega pidu panna. Much love to all of you. 
Aitäh Weekend Festival, et mu elu totaalselt muutsid.
See you next year.
*
Peale weekendit muutus elu kohe jälle rahulikuks, meelestada tuli ennast tööreziimi peale, aga siis paraku tuli haigus ja siis ma istusin kodus ja puhkasin. 
Vahepeal sai ka tallinnas käidud, selle kohta peaks tulema ka video, aga ma siiani ei ole suutnud ja tahtnud seda lõpuni monteerida. Tallinnas käisime me shoppamas Krissuga ja pildistamas. Päev oli väga mõnus, õhtul sai nautida äikest ja vihma. Tallinna üllatab mind iga kord ja ma ei jõua enam ära oodata, millal saan sinna kolida lõplikult.
Mõte jooksis totaalselt kokku, mida veel võiks kirjutada.
Vahepeal on käidud pildistamas jälle ja nautimas neid mõnusaid suviseid suveõhtuid augustis, mida saab veel nautida. Disci on ka käidud mängimas ja pool tassi on ka täidetud. 
Muud nagu ei oska öelda, kui et Aitäh.
*
Vinguviiul ma ei viitsi olla, probleeme ikka esineb aga nendest ma ei jõua rääkida, need polegi olulised üldse teie jaoks. Kes teab, see teab. Eks vigadest tuleb õppida, nagu kõik koguaeg korrutavad.
Mis siis veel?
Täna ma peale tööd ausalt lähen otsejoones voodisse ja ei liiguta ka ennast üldse, kuna ei viitsi mitte midagi teha, nii vässu on peal. Isegi hommiku kohvi ei äratanud mind ülesse. 
ja need arturi iirisepallid mind ka ei ärata üles.
Tee mis tahad, aga olen väga väsinud.
Ehk tuleb täna vihma, siis on vähem tööd.
Aga ma arvan, et ma lõpetan. 
Kui sul on küsimusi, siis saada mulle facebooki või aski need. Olen valmis vastama kõigi teie küsimustele nii avameelselt kui oskan.
Seniks aga päikest teile kõigile, ükskõik kui lähedal või kaugel te olete.
Much love to all of you!
*peace out*

Igatahes pilte tuleb nüüd palju ja segamini

17.08.2017Täpselt ei mäleta, kes esines

Pärnus küsiti dokumenti, kui ostsin seda aga tallinnas ei küsitud :)) 

Suht 1 ühele või nii

Mis vahid ja pildistad mind? Mul parematki teha.

Kui ma seda pilti nüüd töötleks, oleks see tunduvalt parem, aga mulle tundus, et ka originaal on armas.

Jeps Weekendi meeleolu oli täiega laes.

Sünnipäeva klõpsud.

Sünnipäev vol 1

Väike tööselfie ka siia vahele.

Ei saa ka unustada seda, et mu kullakesel oli sünnipäev ja ma ausalt käisin teda õnnitlemas. Tuli idee pähe ja nii ma seda ka tegin. Ärge pange tähele, et näen välja nagu kodune aga ma too päev olin suht saast välimusega.

Tuled ka juba või ei tule? Kas saab pidu või ei saa.

Pildilt tundub nagu oleks Don Diablo, täpselt jälle ei mäleta, väiksed augud käivad asja juurde

Printsess!!!!


Tho see kutt õpetas mulle weekendil hispaania keelt. Aga meeles pole küll mitte kui tuhkagi. Tegelt oli täiega armas kutt!

TLN

Sünnipäev vol 1

See oli Buuren, ma olen raudpolt ka kindel selles.
See oli see megalahe autojuht :) Kui nime tahate, siis annan alati :D 


Kommentaarid

  1. minu nimi on Mariana ja olen Mehhikost. Ma tahan kasutada seda võimalust, et öelda, kellele keegi siiani kommentaari loeb, et tänada dr Tundet selle eest, et ta aitas mul oma tütre mehe tagasi tuua, pärast seda, kui mu tütar oli segaduses ja ta arvas, et ta ei saa kunagi oma meest tagasi, pärast seda, kui abikaasa jättis ta oma kahe lapsega üheks aastaks, mul vedas, kui üks mu sõber Diana tutvustas mulle seda võimsat maagilist meest, kes aitab mul oma võlujõuga mu tütre mehe tagasi tuua tagasi tema juurde ja ma luban talle, et panen maailma kuulma rohkem džinnimehest, kes ei nõua inimeste heaks töötamiseks raha. kui teil on raskusi või teil on rahaprobleeme või teil on haigus, ärge muretsege enam ja võtke palun ühendust dr Tundega tema e-posti aadressil toye816@gmail.com või helistage talle või helistage talle numbril +393510651312, ta üllatab teid. tänan teid siin iga keha ja Jumal õnnistab teid kõiki
    Tervitades
    Mariana.

    VastaKustuta
  2. Minu nimi on Lilian N. See on minu elu väga rõõmus päev tänu Drsaguru mulle antavale abile, aidates mul oma endise mehe maagia ja armastuse loitsuga tagasi saada. Ma olin abielus 6 aastat ja see oli nii kohutav, sest mu mees pettis mind tõesti ja otsis lahutust, kuid kui ma leidsin internetis Dr.saguru e-kirja, kuidas ta on aidanud nii paljudel inimestel end tagasi saada ja aitavad suhteid korda saata. ja muudavad inimesed oma suhetes õnnelikuks. Selgitasin talle oma olukorda ja otsisin siis tema abi, kuid minu üllatuseks ütles ta mulle, et aitab mind minu juhtumiga ja siin ma nüüd tähistan, sest mu abikaasa on täiesti lõplikult muutunud. Ta tahab alati olla minu poolt ega saa ilma minu praeguseta midagi g teha. Mulle meeldib väga oma abielu, kui tore pidu. Tunnistan Internetis edasi, sest Dr.saguru on tõeline õigekirjavalaja. KAS VAJATE AITA, VÕTKE NÜÜD KORRAL Pöörduda DOKTOR SAGURU KOHE EMAILI JÄRGI: drsagurusolutions@gmail.com või WhatsApp +2349037545183 Ta on ainus vastus teie probleemile ja muudab teie suhte õnnelikuks. ja ka tema täiuslik aastal
    1 ARMASTUS LÕIGE
    2 VÕIDA EX TAGASI
    3 NAISE PUUVILJAD
    4 EDUTAMISLÕIK
    5 KAITSEJÕU
    6 ÄRILÕIK
    7 HEA TÖÖLÕÕG
    8 LOTERI LÕIGE JA KOHTU JUURDLUS.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused